Za bolje varenje i sprečavanje bolova u stomaku: kako sami da izmasirate stomak

Ukoliko nemate vremena, a imate problema sa varenjem ili menstrualnim bolovima možete iskoristiti elemente tradicionalne kineske masaže stomaka - Chi Nei Tsang

Ako se nakon masaže stopala ili leđa osećamo bolje, zašto ne bismo i nakon masaže abdomena. Poput masaže bilo kog drugog dela tela, i masaža stomaka će podstaći cirkulaciju i opskrbiti ćelije organizma svežim kiseonikom i opustiti stisnuta tkiva i mišiće koji mogu ograničiti cirkulaciju i funkcije organa.

Osim toga, još su taoistički mudraci stare Kine uočili da u unutrašnjim organima abdomena često nakupljamo negativne emocije pa su osmislili posebnu masažu stomaka – Chi Nei Tsang. Ta masaža otpušta blokiranu energiju i oslobađa nas loših emocija te deluje preventivno protiv glavobolje, menstrualnih grčeva, slabe cirkulacije, bolova u leđima i drugih tegoba.

Začin koji podstiče mršavljenje, ubrzava metabolizam i izbacuje višak vode iz telaZačin koji podstiče mršavljenje, ubrzava metabolizam i izbacuje višak vode iz telaU svako jelo stavite malo ovog začina, odličan je protiv nadimanja, ubrzava metabolizam i pomaže da se rešite masnih naslaga...

Masažu stomaka možemo si i sami priuštiti. Švedsko istraživanje pokazalo je da smanjuje gastrointestinalne tegobe, kao što su zatvor i bolovi u stomaku, a američki naučnici sa Miami School of Medicine navode da kružno masiranje abdomena pomaže da se umanje simptomi PMS-a, grčevi, zadržavanje vode, ali i osećaj tuge i anksioznost. Kako bismo doživeli ove dobrobiti, američki naturopata dr Edward F. Group savetuje kako da masiramo svoj centar tela:

Reguliše holesterol, infekcije i podstiče mršavljenje: evo zašto u svako jelo treba da stavite malo celeraReguliše holesterol, infekcije i podstiče mršavljenje: evo zašto u svako jelo treba da stavite malo celeraCeler važi i za biljku koja ima moć da sprečava hronične upale u organizmu, kojih nismo ni svesni, a koje vremenom mogu da…

1. Počnite ispod grudne kosti, klizeći prema dole punim dlanom po stomaku i prateći pokret drugim dlanom. Potom kružite dlanovima, položenim jedan na drugi, u smeru suprotnom od smera kazaljke na satu (time se pokreće varenje i pražnjenje creva).

2. Vrhovima prstiju malim kružnim pokretima masirajte stomak od spolja napredujući polagano prema pupku. Pritisak možete pojačati, ali samo toliko da vam bude prijatno.

3. Masažu možete izvoditi ležeći ili sedeći, ali ako ste početnik, za najbolji rezultat ipak lezite na pod ili krevet. Ako prilikom masaže naiđete na neka osetljivija područja, smanjite pritisak.

Izvor: Sensa

Magda Dežđek

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.