SAVET ZA SVE KOJI IMAJU USPOREN METABOLIZAM: Ubacite ovu hranu u svaki obrok

Ova hrana pomaže da ubrzate metabolizam - uključite je u svaki obrok!

Metabolizam učestvuje u svim hemijskim rekacijama u našem telu koje su neophodne za normalno funkcionisanje ljudskog organizma.

Veliku ulogu metabolizam ima i u održavanju telesne težine. Usporen metabolizam podrazumeva sklonost ka gojaznosti, sporije trošenje kalorija i probleme sa probavom.

Najzdraviji način podsticaja metabolizma je putem ishrane, ali važno je da se pre svake promene u svom načinu ishrane konsultujete sa stručnim licem i lekarom.

Pročitajte još:

VEŽBA DISANJA KOJA SAGOREVA KALORIJE: Radite je 10 minuta dnevno za ubrzanje metabolizma

KAKO POBOLJŠATI METABOLIZAM NAKON 40. GODINE: 5 jednostavnih saveta za mršavljenje i dobro zdravlje

4 TAČKE NA TELU KOJE POMAŽU DA SMRŠATE: Ubrzajte metabolizam, oslobodite se suvišnih kilograma

Zdrava, prirodna i organska hrana pogodna je za ubrzanje metabolizma, naročito sveže voće i povrće, ali jedan tip namirnica se posebno izdvaja po delotvornosti na stanje metabolizma.

Reč je o proteinima za koje se savetuju da obavezno čine deo vašeg obroka. Proteini podstiču termičku obradu hrane u organizmu, poboljšavaju varenje i pozitivno utiču na apsorpciju hranljivih sastojaka.

Ispitivanja pokazuju da svakodnevna konzumacija proteina ubrzava metabolizam za 15–30%, za razliku od ugljenih hidrata 5-10% i masti 0-3%.

Takođe, nakon konzumiranja proteina osećate se sitije i reguliše se apetit, pa istraživanja pokazuju da osobe koje jedu obroke bogate proteinima unose skoro 450 kalorija manje u odnosu na one koji izbegavaju proteine.

Najjednostavnije vežbe za mršavljenje: rade se kod kuće, a najviše kilograma skida hodanje u mestu (VIDEO)Najjednostavnije vežbe za mršavljenje: rade se kod kuće, a najviše kilograma skida hodanje u mestu (VIDEO)Hodanje u mestu je vežba na koju smo zaboravili, a ona je vrlo delotvorna u borbi protiv suvišnih kilograma!

Postoji veliki izbor namirnica koje su bogate proteinima, pa ih možete lako uvrstiti u svaki obrok.

Hrana koja sadrži najviše proteina:

Belo pileće meso, riba, pasulj, mahunarke, orašasti plodovi, jaja, mlečni proizvodi, karfiol, brokoli, prokelj, sojino mleko, kukuruz šećerac, banane...

Izvor: Lovesensa

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.