5 UGLJENIH HIDRATA KOJI POMAŽU DA SMRŠATE: Namirnice koje možete da jedete bez griže savesti

5 namirnica koje su bogate ugljenim hidratima, a pomažu da smršate!

U mnogim striktnim dijetima i režimima ishrane ugljeni hidrati se izbacuju u potpunosti, ali to jedna zabluda i nezdrav i restriktivan način ishrane.

Prisustvo ugljenih hidrata u ishrani podjednako je važno zarad normalnog funkcuionisanja organizma, za energiju i održanje opšteg zdravlja.

Pročitajte još:

MESEČEVA VODENA DIJETA: Evo kada treba da držite post na vodi za potpuno pročišćenje tela

DIJETA KINESKE MEDICINE OD PIRINČA: Čisti jetru i pomaže da smršate

OMNI DIJETA za mršavljenje, detoks i sprečavanje upala: ishrana koja će pročisiti organizam od toksina i masnih naslaga

Iz ishrane izbacite brzu hranu i prerađene ugljene hidrate i šećere koji uzrokuju taloženje masnih naslaga, a umesto njih u ishranu uvrstite zdrave ugljene hidrate koji će pozitivno uticati na vaše zdravlje i pomoći da smršate, budete vitki i zdravi.

Evo kojih 5 namirnica koje su bogate ugljenim hidratima treba da imate u ishrani:

1. Kukuruz

Važno je da je reč o organskom i svežem kukuruzu koji se kuva i peče bez ulja i bez previše soli. Izbegavajte kukuruz iz konzerve jer često sadrži dodatnu so i šećer. Kukuruz je bogat zdravim ugljenim hidratima, vlaknima, jodom, fosforom, magnezijumom i kalcijumom i gvožđem.

2. Boranija

Zdrava i niskokalorična večera koja sadrži ugljene hidrate,a najbolje će ubrzati vaš metabolizam - boranija. Sadrži mali broj kalorija, ali je bogata vlaknima koji će vas zasititi, ali i pozitivno uticati na sistem organa za varenje. Takođe, sadrži brojne vitamine i minerale.

3. Testenina od tvrde pšenice

Ova vrsta testenine neće ugroziti vašu liniju, ali budite oprezni sa sosom. Koristite soseve bez puno ulja i šećera, kao što su svee ceđeni paradajz, sos od bosiljka ili soevi sa nemasnim mesom poput organske piletine i povrća.

DETOKS DIJETA OD SAMO 3 DANA: jednostavan plan ishrane za mršavljenje i čišćenje telaDETOKS DIJETA OD SAMO 3 DANA: jednostavan plan ishrane za mršavljenje i čišćenje telaDijeta od tri dana za mršavljenje i čišćenje tela!

4. Leblebija

Nedostatak vlakana u organizmu negativno utiče na probavni sistem, a leblebije su svakako namirnica koja će vašem organizmu obezbediti dovoljnu dozu vlakana i biljnih proteina. Leblebija sadrži brojne složene ugljene hidrate koji su zdravi, kao i mangan.

5. Pečurke

Pečurke sadrže proteine, ugljene hidrate i brojne antioksidante koji neutrališu negativn eposledice slobodnih radikala. Kako bi naše telo dobro apsorbovalo nutrijente iz pečuraka, kombinujte ih sa mesom ili žitaricama.

Izvor: Lovesensa

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.