17 ZNAKOVA DA JE VAŠE TELO PREKISELO: Ove namirnice alkalizuju organizam i sprečavaju bolest

Ova oboljenja i simptomi se javljaju kada je telo prekiselo - Evo kako da se alkalizujete!

Vreme je da promenite način ishrane i alkalizujete svoje telo kako ne bi bilo podložno uticaju bolesti. Kiselo telo je nezdravo telo. Kada je telo kiselo, ono stvara okruženje koje pogoduje razvoju bolesti, bakterija i gljivica. Samo usled blage acidoze može doći do sledećih 17 zdravstvenih problema!

Kada je telo previše kiselo, vaš organizam uzima minerale iz vitalnih organa i kostiju kako bi neutralizovalo kiselinu i uklonio je iz tela.

Pročitajte još:

Detoksikacija organizma pirinčem: izbacite toksine i štetne materije iz tela

SMUTI DIJETA OD 3 DANA: plan za detoksikaciju celog organizma

Detoksikacija organizma bez gladovanja: koliko traje detoks tela i kome se preporučuje

Upravo zbog toga nivo mineralnih rezervi kalcijuma, natrijuma, kalijuma i magnezijuma može dosegnuti kritično nizak nivo, uzrokujući oštećenja koja mogu proći neopaženo godinama dok ne nastane acidoza.

Mnogi od nas konzumiraju velike količine hrane koja izaziva kiselost organizma, posebno šećer, meso, razne pšenične prerađevine (hleb, kolači, keks, peciva, pizze), alkohol, gazirana pića, duvan, te previše kafe, tamnih čajeva i mlečnih proizvoda.

Pošto telo stalno stvara kisele nusproizvode metabolizma, ti nusproizvodi moraju biti neutralizovani ili izlučeni na neki način.

Da bi se neutraliziralo stalno stvaranje kiseline u organizmu, potrebno je unositi alkalnu hranu.

Usled blage acidoze može doći do sledećih 17 zdravstvenih problema:

Upala desni i karijes; Nedostatak imuniteta; Išijas, lumbago, ukočen vrat; Respiratorni problemi, nedostatak daha, kašalj; Preteran rast gljivica; Niska energija i hronični umor; Kardiovaskularna oštećenja koja uključuju suženje krvnih sudova i smanjen dotok kiseonika; Srčani problemi, aritmija, ubrzan rad srca; Gojaznost i dijabetes; Infekcije mokraćne bešikei bubrega; Šteta nastala delovanjem slobodnih radikala; Preuranjeno starenje; Mučnina, povraćanje, proliv; Osteoporoza, slabe i krte kosti, lom kuka, koštane izrasline; Glavobolja, konfuzija, pospanost; Bol u zglobovima, bol u mišićima i nagomilavanje mlečne kiseline.

Istina je da organizam može sam regulirati pH, ali on to može učiniti samo tako što će smanjiti alkalnost na nekom drugom mestu u organizmu. Svi telesni organi imaju dosta širok raspon pH, s iznimkom krvi, koja mora imati pH između 7,35 i 7,45. Zato, ukoliko vaš organizam postane previše kiseo, krv će uzeti alkalne elemente iz sistema za proizvodnju probavnih enzima u tankom crevu.

Međutim, to će umanjiti optimalnost procesa probave. Dakle, organizam može povećati pH na jednom mjstu, ali samo ako ga prvo smanji na drugom mestu, što može dovesti do različitih zdravstvenih problema.

Ono što mnogi ne znaju jeste da ukus neke hrane ne određuje njezinu kiselost. Na primer, svi znamo da je limun kiselog ukusa, pa zato smatramo i da je kisela hrana, ali on je u stvari hrana koja povećava alkalnost. Tokom procesa probave, njegove kiseline se oksidiraju u ugljen dioksid i vodu, što znači da ne stvaraju kisele uslove u organizmu.

Kalcijum, gvožđe, magnezij, kalijum i natrijum su glavni alkalizujući minerali. Hrana koja je bogata ovim mineralima se smatra alkalnom hranom. Mnoge namirnice imaju i kisele i alkalne minerale u sebi. Ukoliko ta hrana ima više kiselih minerala u odnosu na alkalne, onda se smatra kiselom hranom i obrnut
Organizam ima svoje granice do kojih može regulirati kiselost i alkalnost. Stoga je unos hrane jako važan za održavanje kiselo-bazne ravnoteže. Mnoge bolesti su rezultat pokušaja organizma da uravnoteži pH.

Generalno govoreći, ukoliko vaša ishrana uključuje puno kisele hrane poput šećera, mesa, proizvoda od brašna i previše mlečnih prerađevina, vaš organizam će postati kiseliji. S druge strane, ukoliko unosite previše voća i povrća, vaš organizam može postati previše alkalan. Ključno je održavati ravnotežu.

Važno shvatiti kako vaš organizam reaguje na određene namirnice, ovisno od dominantnog tipa konstitucije. Ukoliko je dominantan oksidativan tip, onda će voće i povrće činiti vaš organizam kiselijim, dok će proteini činiti organizam alkalnijim.

S druge strane, ukoliko je dominantan autonomni sistem (ANS), onda će proteini činiti vaš organizam kiselijim, a voće i povrće alkalnijim.

Kako povećati alkalnost svog organizma?

Redovno proveravajte pH; Pijte puno vode (recept za alkalnu vodu); smanjite gore pomenutu hranu koja u organizmu postaje kisela. Ponekad zamenite tradicionalni ručak salatom od svežeg povrća sa kinoom i tofuom.

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.