Tao prirodnog disanja: kako da dišete zdravo i potpuno (VEŽBA)

Pravilno, prirodno disanje može se postići odgovarajućim vežbama. Bitno je samo da budete uporni i istrajni.

Dah je živ – disati znači živeti potpuno, ispoljavati u potpunosti svoju životnost kroz sve što dodirnemo, osetimo, zamislimo. Nažalost, malo ko od nas diše potpuno. Proces disanja predstavlja jedno od većih čuda postojanja.

Šta obavezno treba da radite da biste živeli zdravije: jednostavna dnevna rutinaŠta obavezno treba da radite da biste živeli zdravije: jednostavna dnevna rutinaZa zdrav život primenite ovu rutinu svakog dana i bićete zadovoljniji i vitalniji.

Nesmetanim dubokim udahom ispunjavamo se životnom energijom i nadahnjujemo se; potpunim izdisajem se praznimo, otvaramo ka nepoznatom i izvlačimo iz sebe. Od svih drevnih i modernih tradicija koje su izučavale disanje, taoizam – kineska duhovna tradicija – nudi najbolji program postizanja zdravlja i sreće putem disanja.

Čudesna tibetanska vežba protiv bolesti štitne žlezde: pročistite štitnu žlezdu u 5 jednostavnih korakaČudesna tibetanska vežba protiv bolesti štitne žlezde: pročistite štitnu žlezdu u 5 jednostavnih korakaVezba može da se radi u sedećem ili stojećem položaju. Treba je raditi redovno i često, jer dovodi do poboljšanja stanja štitne…

U knjizi „Tao prirodnog disanja“ autor Denis Luis predstavlja sve ključne taoističke tehnike disanja, posebno one u koje ga je uputio taoistički učitelj Mantak Čija.

Vežba: Otvaranje vrata života

Sedite ili stanite, stavite ruke na leđa (prstima dodirujući kičmu) negde u nivou pupka. Ovo područje između drugog i trećeg lumbalnog pršljena taoisti nazivaju „Mingmen“ ili „Vrata života“. Da biste se dobro osećali u životu, ovaj deo mora da bude topao, opušten i bez napetosti.

Kako da ojačate koštanu srž bez lekova: ovaj metod radikalno popravlja zdravlje kostiju za nekoliko nedeljaKako da ojačate koštanu srž bez lekova: ovaj metod radikalno popravlja zdravlje kostiju za nekoliko nedeljaFunkcija masnoća u koštanoj srži u ljudskom telu još uvek je zagonetka, ali stručnjaci su došli do obećavajućih rezultata!

Dok udišete, zamislite da se balon vazduha kreće prema kičmi i blago je gura napolje. Kod izdaha, leđa će vam se automatski vratiti u prvobitni položaj. Dišite tako dva do tri minuta.

Izvor: Lovesensa

Peđa Matić

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.