SIBIRSKI ŠAMAN OTKRIVA LEK ZA JAČANJE IMUNITETA: evo kako da napravite lekovitu smesu od limuna i belog luka

Ojačajte imunitet u sezoni prehlada i virusa, a evo kako da napravite prirodni lek po receptu sibirskog šamana!

Jaroslav Kazimirov je šaman i travar iz Omska. Šamanska "žica" prenosila se kolenima po ženskoj liniji, pa je Jaroslav prva znanja stekao od bake, kod koje je provodio raspuste u jednom sibirskom selu, gde je u tajgama brao biljke i učio o travama i tradicionalnom lečenju. Iako je diplomirao na Fakultetu za kulturu u Omsku, nastavio je da se bavi narodnom medicinom.

PRIRODNI LEK ZA ARTRITIS: evo kako da napravite napitak protiv upale zglobova (RECEPT)

Lek za jačanje imuniteta

Operite i narendajte 400 grama belog luka. Napravite sok od 24 limuna, pomešajte sa belim lukom i sipajte dobijenu smesu u teglu. Pokrijte teglu gazom. Pre upotrebe uvek protresite. Uzimajte kašičicu dnevno, nakon što razblažite lek u čaši vrele vode. Posle jedne ili dve nedelje, nestaće hronični umor, poboljšaće vam se opšte stanje organizma, kao i seksualna funkcija, a bićete i boljeg raspoloženja.

Izvor: Novosti

procitajte.jpg

Proverite da li vašem telu nedostaje važan vitamin: evo na šta ukazuje osećanje nezadovoljstva, lenjosti i nervoze tokom hladnih dana

Vitamin D je važan za zdravlje svakog čoveka, a mnoga istraživanja dokazuju da njegovo stalno nadoknađivanje može sprečiti opasne bolesti kao što su rak, dijabetes i osteoporozu, piše Lepa & srećna.

Zašto je važna druga čakra: u centru Venere su zakoni lakoće i privlačenja...

Vitamin D je potpuno besplatan jer ga telo stvara u dodiru sa sunčevom svetlosti, ali tokom zime skoro kod svakog čoveka je u deficitu. Istraživanja pokazuju da su glavni simptomi za nedostatak vitamina D konstantan umor, nervoza,osećaj nemotivisanosti, depresija, lenjost, bledilo, nemogućnost obavljanja običnih poslova, problemi sa koncentracijom i pojačan apetit.

Vitamin D možete uzimati kao dodatak ishrani tokom zime, ali i preko namirnica koje ga imaju u izobilju. Sardina, losos, tuna, jaja, mleko, riblje ulje, skuša i pečurke su bogate vitaminom D, a stručnjaci preporučuju da se potrudite da uhvatite svaki zrak sunca tokom zime i preporodite organizam šetnjom u prirodi.

Izvor: Lepa & srećna

procitajte.jpg

Da li su zdravije lanene ili čia semenke

Poslednjih godina čia semenke postaju sve popularnije i nameću se kao čest sastojak recepata za zdrava jela. I čia i lanene semenke bogate su raznim nutrijentima zahvaljujući kojima povoljno deluju na kardiovaskularno zdravlje, i pomažu u regulaciji nivoa šećera u krvi i u prevenciji nekih tipova karcinoma.

Čia semenke su nešto manje kalorične nego lanene semenke, i sadrže više vlakana. Ove semenke takođe sadrže više kalcijuma i fosfora, minerala koji su izuzetno važni za koštano zdravlje.

Detoksikacija ječmenom vodom: prirodno sredstvo za čišćenje organizma i oslobađanje od viška kilograma...

S druge strane, lanene semenke sadrže više omega-3 masnih kiselina (2133 mg na 1 supenu kašiku, prema 1633 mg na istu količinu čija semenki). Lanene semenke sadrže 15 puta više lignana, antioksidansa koji smanjuju šanse za pojavu karcinoma dojke i prostate, i usporavaju napredovanje ovih bolesti. Kada je reč o kontroli apetita, lanene semenke su nešto efikasnije po ovom pitanju budući da sadrže više rastvorivih vlakana nego čija semenke. Još jedna pozitivna karakteristika semenki lana jeste i njihova cena, koja je obično niža nego cena čija semenki.

Dakle, i lanene i čia semenke imaju mnoštvo pozitivnih nutritivnih svojstava i na vama je da se, u zavisnosti od vašeg ukusa i zdravstvenih potreba, opredelite koje semenke ćete radije koristiti u ishrani.

Izvor: Doktor

Spomenka Milić

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.