Samo 30 minuta dnevno značajno smanjuje nivo holesterola: evo kako šetnja leči telo i dušu

Postepenim uvođenjem šetnje u svoju rutinu naučićete kako da budete u sadašnjem trenutku.

Savremeni životni stil kod nemalog broja ljudi pretvorio se u sedelački. Svakodnevno sedenje za računarom uz fizičku neaktivnost postalo je jedan od glavnih uzroka povišenog holesterola. Dobra vest je da samo 30 minuta fizičke aktivnosti dnevno može značajno da smanji nivo holesterola.

Bor poboljšava krvnu sliku, a bagrem raspoloženje: evo kako nas isceljuje drvećeBor poboljšava krvnu sliku, a bagrem raspoloženje: evo kako nas isceljuje drvećePriroda je lekovita ali da li ste znali koja vrsta drveta se preporučuje za određene tegobe?

Ukoliko nemate vremena, novca ili inspiracije, za početak je dovoljno da izađete iz autobusa nekoliko stanica ranije i prošetate do svog odredišta. Tokom pauze na poslu, obavezno protegnite noge u obližnjem parku i trudite se da što češće hodate.

Kako položaj spavanja utiče na zdravlje: ako ovako spavate, čuvate telo od različitih oboljenjaKako položaj spavanja utiče na zdravlje: ako ovako spavate, čuvate telo od različitih oboljenjaNa kojoj strani treba da spavate za apsolutnu ravnotežu i zdravlje organizma - probajte da primenite ovu naviku!

Mira Li Patel, samouka slikarka i autorka knjiga „My friend fear” i „Start where you are”, predlaže jednu vežbu. Pokušajte da ostavite svoj telefon kod kuće i odete u šetnju. Posmatrajte kraj kojim se krećete kao da ste tu prvi put i uložite trud da svim čulima osetite okruženje, prepoznajući boje, mirise ili zvuke. Kako Mira savetuje, dišite duboko, osetite trenutak i jednostavno, posmatrajte.

Izvor: Lovesensa

Lena Sudar

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.