KAKO DA SAGORITE KALORIJE BEZ DIJETE I VEŽBANJA: Ovo možete da uradite svakog dana

Kako da sagorite masne naslage bez vežbanja - Trikovi za skidanje masnih naslaga!

Ne morate se uputiti u teretanu da biste sagoreli kalorije. Vredno je imati na umu da svakojake svakodnevne aktivnosti mogu imati iznenađujuće efekte na sagorevanje kalorija. Na primer, jeste li znali da trošite kalorije dok spavate? Do 400 njih, zavisno od toga koliko se okrećete u krevetu. Evo našeg izbora neočekivanih aktivnosti sagorevanja kalorija, iako imajte na umu da će tačan broj kalorija koje sagorevate radeći ove aktivnosti zavisiti o vašoj visini, težini i entuzijazmu tokom zadatka.

Pročitajte još:

Za mršavljenje je neophodna prava MOTIVACIJA: evo šta je pokrenulo pevačicu Adel da oslabi 45 kg

Domaći čaj za mršavljenje: popijte 1 šolju pred spavanje i skinite masne naslage

JOGA ZA BRZO MRŠAVLJENJE KOJU MOŽETE DA RADITE KOD KUĆE: Ove vežbe skidaju masne naslage, a mogu ih raditi apsolutni početnici (VIDEO)

1. Baštovanstvo

Ovo je bonus za sve koji obožavaju vrtlarenje. Očigledno je da je trosatni boravak u vrtu jednak satu napornog vežbanja u teretani. Prema istraživačima, vrtlari koji provode pet sati sedmično radeći sve u vrtu, od košenja travnjaka, uklanjanja korova, podrezivanja žive ograde i sadnje petunije, mogu sagoreti do 19.000 kalorija godišnje. Dakle, to se svodi na otprilike 150 kalorija na sat do 400, a dodatni bonus je boravak na svežem zraku.

2. Šetanje pasa

Redovna šetnja sa najboljim prijateljem muškaraca i žena sigurni je dobitnik kada je reč o trošenju kalorija. Naravno, zavisi od toga koliko daleko i koliko brzo hodate, ali ako vi i vaš ljubimac volite šetati barem sat vremena, sagorećete oko 200 kalorija. I opet, sav taj sveži zrak i druženje samo su dobri za dušu.

3. Kuhinjski poslovi

Čišćenje kuće je još jedan sjajan način održavanja fleksibilnosti i kondicije. Razmislite o savijanju i istezanju koje trebate učiniti tokom čišćenja podova, usisavanja tepiha, poliranja nameštaja i brisanja prašine sa okvira za slike. Ako ubacite pranje i peglanje u ritual, to je izvrstan trening za gornji i donji deo tela i što više truda uložite to ćete više kalorija sagoreti.

Praktičan savet je da prilikom čišćenja koristite vosak, a ne sredstvo za poliranje, tako da trebate energičnije trljati površine. A još jedna dobra ideja je da proizvode za čišćenje ostavite dole kako biste morali opetovano trčati gore-dole po stepenicama svaki put kada vam zatreba neki drugi predmet. Ako se zaista potrudite, mogli biste sagoreti više od 300 kalorija.

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.