Ravan stomak sa 30, 40 i 50 godina: saveti za zategnut stomak i skidanje masnih naslaga

Vežbanje i ishrane - evo kako da imate zategnut stomak sa 30, 40 i 50 godina.

Da bi vaš stomak bio ravan i zategnut bez obzira na godine, naravno, morate da vežbate. Ali vežbe imaju smisla samo ako promenite ishranu. Kad svemu tome dodate i odgovarajuću negu, bićete mnogo zadovoljniji svojim izgledom.

30 godina - Vežbe brzo daju rezultate

Vaše tkivo je još elastično i vežbe veoma brzo zatežu vaše mišiće. Za početak odaberite sport koji nije naporan, već vam pričinjava zadovoljstvo, na primer, hula-hop. Vrtite ga oko struka 20 minuta na dan. Kruženje bokovima pokrenuće sagorevanje masti i zategnuće vaše bokove. Trbušne mišiće možete da ojačate još jednom vežbom. Stanite uspravno, udahnite, uvucite stomak i zadržite dah desetak sekundi. Ponavljajte ovu vežbu više puta na dan.

Najlakše JOGA vežbe za ravan stomak: 5 asana za brzo mršavljenje u predelu strukaNajlakše JOGA vežbe za ravan stomak: 5 asana za brzo mršavljenje u predelu strukaPredstavljamo vam jednostavnih 5 asana za zatezanje stomaka!

NEGA: Podstičite cirkulaciju

Ukoliko želite da vam koža na stomaku bude zategnuta, redovno podstičite cirkulaciju. To možete postići specijalnom masažom - štipkanjem. Uhvatite kožu između palca i kažiprsta i pusite je. Na taj način masirajte ceo stomak tri minuta. Kao alternativu možete da koristite kockice leda na sledeći način - uzmite kockicu leda i njome jedan minut masirajte stomak.

ISHRANA: Jedite sirovu hranu

Oko 30. godine vaša creva još dobro rade svoj posao, ali najbolje se snalaze sa sirovom hranom. Zato, svakodnevno jedan obrok zamenite svežim povrćem. Dva puta nedeljno jedite artičoke jer sastojak cinarin povoljno deluje na skidanje naslaga u predelu stomaka.

40 godina - Kilogrami se teže skidaju

Oko 40. godine kilogrami se već malo teže skidaju, pogotovo u predelu donjeg stomaka. Zato je izuzetno važno da taj deo stomaka ojačate vežbom. Idealna vežba za to popularno se zove "guza-lift". Lezite na leđa, ispružite noge, uvucite stomak i zadnjicu polako podižite od poda. Vežbu ponovite osam puta i radite je svaki dan.

NEGA: Redovno se masirajte

Vaše vezivno tkivo polako popušta. Priuštite sebi masaže. Na stomak nanesite ulje za celulit, stavite rukavicu i njome trljajte stomak oko pet minuta. Na taj način aktiviraćete cirkulaciju i dvostruko pospešiti delovanje ovog proizvoda. U toku masaže pravite kružne pokrete.

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.