Ovo uradite dok jedete i lako ćete smršati: besplatan trik pomaže da skinemo masne naslage bez gladovanja

Bespalatan trik za lako skidanje kilograma - bez strogih dijeta, velikog napora i gladovanja!

Stroge dijete i razni medikamenti koji obećavaju magično gubljenje kiliograma mogu biti vrlo rizični po zdravlje celog organizma, piše Lovesensa.

Za mnoge proces mršavljenja predstavlja veliko odricanje, neraspoloženje i tegobe, ali to ne mora da bude tako. Postoje prirodni načini kako da ubrzate metabolizam, nahranite telo i postanete vitki, a jedan od najboljih promena jeste da počnete sporije da jedete.

Rizično po organizam! Da li su vaša creva dehidrirana: ovo stanje može da izazove ozbiljna oboljenjaRizično po organizam! Da li su vaša creva dehidrirana: ovo stanje može da izazove ozbiljna oboljenjaŠta se dešava u crevima ako ne popijete dovoljno vode na dan? Evo koja oboljenja izaziva dehidratacija creva i kako sprečiti ovo…

Istraživanja pokazuju da osobe koje jedu brzo teže gube kilograme i lakše se goje. Vaš apetit i unos kalorija kontrolišu hormoni. Nakon jela, creva ispuštaju hormon grelin koji kontroliše glad, a istovremeno oslobađa i hormone koji regulišu osećaj sitosti. Ovi hormoni poručuju vašem mozgu da više niste gladni. Proces traje oko 20 minuta, zato je važno da usporite sa jelom kako bi do vašeg mozga došla informacija o sitosti.

Kada jedete sporo, imate veći osećaj sitosti i automatski se smanjuje broj kalorija koji unosite. Važno je i da dobro žvaćete hranu. Istraživanja pokazuju da ukoliko svaki zalogaj žvaćete 30 sekundi, kasnije nećete imati želju za međuobrocima, poput slatkiša i grickalica.

Prirodni lek za lenja creva od samo 2 sastojka: napravite super kombinaciju za bolju probavu (RECEPT)Prirodni lek za lenja creva od samo 2 sastojka: napravite super kombinaciju za bolju probavu (RECEPT)Ako imate problem sa lenjim crevima, probajte ovaj jednostavan lek od samo 2 sastojka!

Ako počnete sporije da jedete više ćete uživati u hrani, sačuvaćete zdravlje probave, apsorbovaćete hranljive materije iz namirnica, bićete opušteniji, lakše ćete kontrolisati šta jedete i smanjićete nivo stresa.

Kako biste lakše usvojili naviku da sporije jedete, važno je da se ne izgladnjujete, počnite duže da žvaćete hranu, spustite viljušku na tanjir posle svakog zalogaja, pijte više vode, dišite duboko dok jedete, ne gledajte u televizor, računar ili telefon tokom jela i koristite tajmer.

Mindfulness način ishrane podrazumeva da ste uvek svesni koju hranu jedete i koliko jedete, a sporije konzumirabnje obroka pomoći će da je lakše usvojite.

Izvor: Lovesensa

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.