Nije hrana, nisu vežbe: ovo je ključna stvar za uspešno mršavljenje

Zdravo se hranite, vežbate, a nikako ne možete da smršate? Evo koja stvar je ključna za uspešno i zdravo mršavljenje...

Količina i vrsta namirnica koje svakodnevno jedete značajno odlučuje da li ćete izgubiti masne naslage, ali pored režima ishrane i vežbanje postoji još niz važnih faktora u procesu mršavljenja, piše Lovesensa.

Na postupak mršavljenja utiču ishrana, hormoni, nivo kortizola (hormon stresa), mentalno stanje i fizička aktivnost. Međutim, jedna stvar je ključna za uspešno skidanje viška kilograma, a to je svakako dobar san.

Nedostatak sna negativno utiče na stanje hormona i podstiče lučenje kortizola, pa nas stres i nestabilnost sprečavaju da se uspešno pridržavamo dijete.

Smanjuje šećer u krvi, pomaže da smršamo i čuva zdravlje srca: ove namirnice su spas od teških oboljenjaSmanjuje šećer u krvi, pomaže da smršamo i čuva zdravlje srca: ove namirnice su spas od teških oboljenjaOva hrana pomaže u prevencii dijabetesa, topi masne naslage i sprečava kardiovaskularna oboljhenja - evo zašto je važno da jedete…

Nije potrebno da svakog dana dugo spavate, već da imate kvalitetan san. Bićemo odmorniji ako spavamo 5 sati dubokim snom, u odnosu na 8 sati nemirnog sna.

Stručnjaci preporučuju da dva sata pre spavanja smanjite zvuk na mobilnom telefonu i ostavite ga sa strane. Plava svetlost sa telefona ili laptopa negativno utiče na san ukoliko ove uređaje često koristimo pred spavanje. Kada su oči izložene plavoj veštačkoj svetlosti, stvara se melatonin i organizam se ponaša kao da je izložen dnevnom svetlu.

Ukoliko kvalitetno spavamo, imaćemo više energije za vežbanje, svesnije ćemo se hraniti i telo će brže sagorevati kalorije.

Saveti za žene koje ulaze u menopauzu: evo kako da sačuvate zdravlje i usporite starenje nakon 40. godineSaveti za žene koje ulaze u menopauzu: evo kako da sačuvate zdravlje i usporite starenje nakon 40. godineKako odložiti strenje celog organizma - evo šta treba da znaju žene u perimenopauzi!

Gojazne osobe imaju veći rizik od srčanih oboljenja i dijabetesa, a naučnici su dokazali da su osobe sa viškom kilograma češće podložne stresu i negativnom raspoloženju.

Svakog dana lepo spavajte, jedite zdravo, krećite se, vežbajte i pijte dovoljno vode. Ovo je pravi put uspešnog i zdravog mršavljenja.

Izvor: Lovesensa

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.