Lekoviti polifenoli štite ćelije i telo od bolesti: evo koja hrana treba što pre da postane deo vašeg jelovnika

Nekoliko istraživanja dokazuje da polifenoli štite telo od pojave i razvoja malignih oboljenja, a evo koja hrana sadrži ove lekovite materije!

Biljke sadrže veliki broj materija koji deluju kao antioksidansi kako bi zaštitili telesne ćelije od slobodnih radikala, a postoje tri osnovne grupe: karotenoidi koji su povezani sa vitaminom A, alil sulfidi u belom i crvenom luku i najveća grupa, polifenoli, koji se nalaze u mnogim namirnicama.

Ovu biljku sigurno imate u kuhinji, a ona je čudo protiv nadimanja i gasova: evo koji začin treba da stavite u svako jeloOvu biljku sigurno imate u kuhinji, a ona je čudo protiv nadimanja i gasova: evo koji začin treba da stavite u svako jeloStomak se najčešće nadima zbog hrane koja se teško vari, a evo koja biljka sprečava gasove i nadimanje!

Svi polifenoli imaju sličnu prstenastu hemijsku strukturu i dele se u četiri različite grupe zasnovane na broju prstenova i molekula koje su zakačene za te prstenove. Ove grupe se nazivaju fenolna kiselina, flavonoidi, stilbeni i lignani.

Fenolna kiselina uključuje hidroksibenzojevu kiselinu, kao što je galna kiselina koja se nalazi u čaju, te hidroksicinaminska kiselina koja se nalazi u kafi, borovnicama, kiviju, šljivama, jabukama i trešnjama.

Flavonoidi deluju i kao antioksidansi i kao protivupalni agensi, a postoji nekoliko različitih tipova flavonoida: flavoni, flavonoli, flavanoni, izoflavoni, anticijanidini, izoflavoni i katehini. Nalaze se u različitim vrstama namirnica, uključujući voće, povrće, mahunarke, crveno vino i zeleni čaj.

Prirodni lek za izbacivanje kamena iz žučne kese: uzimajte kašičicu ove lekovite kaše svakog danaPrirodni lek za izbacivanje kamena iz žučne kese: uzimajte kašičicu ove lekovite kaše svakog danaJednostavan prirodni lek protiv kamena u žučnoj kesi - evo recepta!

Stilbeni uključuju resveratrol koji se u manjim količinama nalazi u crvenom vinu i kikirikiju.

Lignani se nalaze u mahunarkama, žitaricama, pahuljicama, voću algama i pojedinim vrstama povrća.

Ukoliko je vaša ishrana bogata voćem, povrćem, celovitim žitaricama i mahunarkama obezbedićete vašem organizmu različite polifenole koji će doprineti vašem celokupnom zdravlju.

Izvor: Kuhar

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.