Koja hrana sadrži mineral bor: neophodan mineral za zdravlje kostiju i zaštitu od bolesti

Mineral bor je neophodan za zdravlje kostiju, a naročito se preporučuje ženama nakon menopauze!

Mineral bor je izuzetno važan za zdravlje organizma. Duže vreme se zna da je neophodan za rast, a naučnici su otkrili i da je neophodan za izgradnju i održavanje kostiju u zdravom stanju, funkcionisanje ćelijskih membrana, ali i kao dopunski faktor u pojedinim fermentskim reakcijama u organizmu. Takođe, značajno povećava nivo estrogena u krvi, kao i sastojaka koji sprečavaju gubitak kalcijuma i demineralizaciju kostiju, odnosno osteoporozu, što je naročito važno za žene u postmenopauzi.

Lekoviti polifenoli štite ćelije i telo od bolesti: evo koja hrana treba što pre da postane deo vašeg jelovnikaLekoviti polifenoli štite ćelije i telo od bolesti: evo koja hrana treba što pre da postane deo vašeg jelovnikaNekoliko istraživanja dokazuje da polifenoli štite telo od pojave i razvoja malignih oboljenja, a evo koja hrana sadrži ove…

Da bismo se snabdeli dovoljnim količinama bora, neophodno je konzumiranje voća kao što su jabuke, kruške, grožđe i grožđice, urme, breskve. Posebno je važno koštunjavo voće - badem, lešnik i kikiriki, ali i povrće, kao što su mahunarke, a naročito soja. U jelovnik treba uvrstiti i med, vino, pivo.

Kako da prepoznate disbalans hormona štitne žlezde: ovi simptomi ukazuju na bolest tiroideKako da prepoznate disbalans hormona štitne žlezde: ovi simptomi ukazuju na bolest tiroideOvi simptomi ukazuju na poremećaj hormona štitne žlezde - evo kako da prepoznate hormonski disbalans!

Da bi bor bio delotvoran, neophodno je da se unese svega tri mg. Za to su, primera radi, dovoljne dve jabuke i 100 g neslanog kikirikija. Ova količina smanjuje gubitak kalcijuma za čak 40 odsto.

Izvor: Novosti

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.