Kako se leči skolioza: 5 jednostavnih vežbi za ispravljanje kičme

Odlične vežbe za ispravljanje kičme - evo kako treba da vežbate ako patite od skolioze!

Različita visina ramena i lopatica i bočno krivljenje kičmenog stuba upućuju na skoliozu. Ovu vrstu deformiteta čak pet do sedam puta češće imaju žene. S obzirom na to da se kičma sa starenjem sve više krivi, skolioza može da uzrokuje česte bolove u leđima, praćene glavoboljom, probleme sa disanjem kao i varenjem.

Da bi se sprečila progresija ove vrste deformiteta kičme neophodne su korektivne vežbe koje bi trebalo da se rade svakodnevno. U zavisnosti da li se kičma krivi na levu ili desnu stranu izvode se vežbe.

Analiza psihičkih i podsvesnih poruka bolesti po organima: šta otkriva bolesna kičma, šta govore upale i alergijeAnaliza psihičkih i podsvesnih poruka bolesti po organima: šta otkriva bolesna kičma, šta govore upale i alergijeTelesni bolovi i delovanje u skladu s onim što razumemo kao poruku svoje duše spada u magijsku fazu procesa isceljenja, na koju…

Predlažemo vežbe u slučaju desne skolioze. Ukoliko je problem levostran, izvodite ih u suprotnu stranu. Sve vežbe se rade po 10 ponavljanja.

Ruke iznad glave

Stanite uspravno. Noge su sastavljene, a ruke opuštene pored tela. Širite ruke u stranu do iznad glave, i istovremeno se podižite na prste.

Savijanje u desnu stranu

Stanite uspravno sa rukama podignutim iznad glave i prepletite prste ruku. Lagano se savijajte bočno na desnu stranu bez pomeranja karlice, a zatim se vratite u početni položaj.

Pretklon iz sedećeg položaja

Sedite sa nogama ispruženim ispred tela. Razdvojite noge u širini kukova, a stopala zategnite tako da prstima težite prema licu. Ruke prekrstite ispred tela u visini ramena. Naginjite se trupom ka napred i vraćajte u početni položaj.

Blago savijena desna noga

Početni položaj je sličan kao u prethodnoj vežbi. Noge su opružene, ali spojene s tim što je desna noga blago povijena u kolenu tako da se stopalo oslanja na skočni zglob leve noge. Iz tog položaja sa prekrštenim rukama u visini ramena naginjite se blago napred i vraćajte u početni položaj.

Mladi smo onoliko koliko nam je zdrava kičma: lake vežbe za zdrave kostiMladi smo onoliko koliko nam je zdrava kičma: lake vežbe za zdrave kostiZagrevanje donjeg dela leđa će pokrenuti cirkulaciju i u kičmi i u mozgu,

Potpuno savijena desna noga

Zadržite isti početni položaj kao u prethodnoj vežbi. Ali ovaj put stopalo desne noge oslonite na butinu leve noge iznad kolena. Blago se naginjite napred i vraćajte nazad.

Masaža

Masaža u slučaju skolioze može da pomogne, jer poboljšava lokalnu cirkulaciju i ublažava postojeće bolove. Uz redovno vežbanje, masaža utiče i da se opuste napeti mišići, a samim tim i popravi držanje tela. Ona svojim efektom može značajno da motiviše da se bude uporan sa korekivnom terapijom, a to daje konačan rezltat - ublažavanje progresije krivljenja kičmenog stuba.

Izvor: Novosti

V. N.

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.