Kako da smršate bez dijete: naučno otkriće za zdravo i brzo sagorevanje dodatnih kalorija

Sagorite dodatne kalorije bez dijete - evo u čemu je tajna!

Ukoliko vam tokom vežbanja krči stomak, to je jasan pokazatelj da sebe zavaravate da trošite više kalorija, pokazalo je istraživanje objavljeno u časopisu Journal of Science and Medicine in Sport.

U toku istraživanja je posmatranoo 10 studentkinja prosečne telesne težine koje redovno vežbaju, ali nisu profesionalni sportisti. One pre su vežbi na traci za trčanje imale obroke bogate proteinima (45 odsto proteina), sa malo proteina (15 procenta) ili uopšte nisu jele pre fizičke aktivnosti. Devojke koje su jele hranu sa visokim sadržajem proteina su sagorele više kalorija po minutu u poređenu sa ispitanicama koje nisu jele pre treninga ili su jele hranu sa malo proteina. U proseku, sagorele su 185 kalorija više za 24 sata.

Joga vežbe za mršavljenje: trening koji pomaže da se brzo i zdravo rešite masnih naslaga (VIDEO)Joga vežbe za mršavljenje: trening koji pomaže da se brzo i zdravo rešite masnih naslaga (VIDEO)Kako joga pomaže da skinete masne naslagae - pogledajte odlične vežbe za mršavljenje!

“Telo će koristiti više kalorija ukoliko ima dodatnih kalorija za trošenje, kao što je nakon obroka”, izjavila je vođa studije Ešli Bins.

Pretpostavljajući da unosite uvek isti broj kalorija na dan, sagorevanje dodatnih kalorija može doprineti gubitku sedam kilograma za godinu dana.

Iako je ranije savetovano da se pre vežbi ne unose kalorije kako bi se lakše izgubili kilogrami, to može doprineti gubitku mišićne mase.

Stručnjaci zato savetuju da se pre vežbanja pojede užina bogata proteinima, kako bi telo sagorelo više kalorija. Međutim, naučnici još uvek nisu došli do podatka koliko bi tačno trebalo proteina da se unese u organizam pre fizičke aktivnosti.

Holistička terapija za mršavljenje: detaljan plan kako da izgubite višak kilogram na zdrav načinHolistička terapija za mršavljenje: detaljan plan kako da izgubite višak kilogram na zdrav načinHolističko mršavljenje je proces koji zahteva organizaciju i plan, ali predstavlja zdrav način da izgubite višak kilograma koji…

Hrana koja je bogata proteinima su belanca, puter od kikirikija, grčki jogurt.

Primer doručka koji sadrži 45 procenata proteina, kao što je korišćeno u studiji bi izgledao ovako: jedno celo jaja i još dva belanceta, dva parčeta tosta sa puterom i sok od pomorandže.

Izvor: Stvar ukusa

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.