KAKO DA SMANJITE APETIT: Ako često grickate između obroka, ovo je rešenje koje će vam pomoći da smršate

Kako da prestanete sa stalnim grickanjem - jednostavan trik za mršavljenje i smanjenje apetita!

Utvrđen raspored obroka i užina jako je važan za proces mršavljenja, ali i zdravlje i izbalansiranu ishranu. Ipak, ako spadate u onu grupu ljudi koja ne može lako da se odupre potrebi za grickanjem i uvek osećate glad između obroka, imamo jedno zanimljivo rešenje.

Sasvim je u redu da imate užinu između obroka u vidu orašastih plodova, voća, semenki ili zdravih grickalica, ali šta kada između doruka i ručka najčešće posežemo za brzom hranom, prerađenim namirnicom i nezdravim grickalicama?

Pročitajte još:

Zdrava grickalica: kako da napravite čips od kelja

Kako da smršate tokom izolacije: 7 jednostavnih i sjajnih ideja za gubljenje masnih naslaga

Isprobajte ove jednostavne savete koji bi mogli da pomognu da regulišete apetit i da se rešite nezdrave potrebe za slatkišima i grickanjem između obroka.

Prvi savet jeste da otkrijete okidače koji vas podstiču da grickate. Pratite tokom dve nedelje svoj način ishrane i zabeležte u koje vreme i u kakvim situacijama najčešće imate potrebu za grickanjem, kolačima ili slatkišima. Kada osvestite šta to tačno pokreće vašu potrebu za nezdravim užinama, mnogo lakš ćete ove "nalete gladi" kontrolisati.

Evo kada najčešće imamo potrebu da posežemo za grickalicama:

  • kada vidite ili osetite hranu koju volite
  • kada radimo za računarom
  • kada čitamo
  • tokom gledanja filmova
  • kada razgovaramo telefonom

Hranu često koristimo kao sredstvo za utehu, lek za dosadu, ventil protiv stresa ili "terapiju" za emotivno nezdovoljstvo. Zabeležite svoje unutrašnje stanje i raspoloženje u trenucima kada želite da grickate - ovo že vam pomoći da lakše kontrolišete okidače gladi.

Kada god imate potrebu da jedete između obroka, zastanite i zapitajte se da li ste zaista gladni. Pokušajte da otkrijete istinske potrebe vašeg tela i pronađite način da ih zadovoljite.

Nutricionista otkriva - evo koju hranu treba da jedete u karantinu: izbegnite masne naslage, smršajte i sačuvajte zdravljeNutricionista otkriva - evo koju hranu treba da jedete u karantinu: izbegnite masne naslage, smršajte i sačuvajte zdravljeOva hrana sprečava da se ugojite i pomaže da sačuvate vitkost i imunitet u karantinu - saveti nutricioniste!

Tokom obroka jedite polako, dobro žvaćite i nakon obroka napravite pauzu pre grickanja, jer je stomaku potrebno vremena da pošalje signale mozga da je sit.

Umesto nezdrave užine, možete konzumirati zdrave grickalice poput badema, integralnog kesksa od žitarica sa celim zrnom, svežeg i suvog voća, kao i grickanjem šargarepe.

Čak i kada steknete zdrave navike za užinu, moguće je da ćete nekad želeti da pojedite čokoladicu ili neku prerađenu grickalicu. Ne budite strogi prema sebi zbog toga i ne kritikujte sebe ako nekad prekršite pravila, jer to dovodi samo do povećanog stresa koji je rizičan po mentalno i fizičko zdravlje.

Neka nezdrave grickalice budu izuzetak, a izbalansirana i zdava ishrana način života.

Izvor: Lovesensa

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.

08/04/2021 gipsywitch
Ono što je meni smanjilo apetit je agaricus lekovita gjiva,verovali ili ne....počela sam da je pijem kao preventivu od kancerogenih oboljenja i protiv alergije,a pride sam malo i smršala.Inače ta pečurka je dobra za dijabetičare.