Kako da očistite bubrege za samo 2 dana: ako ovo pojedete, izbacićete opasne otrove iz tela (DETOKSIKACIJA)

Režim ishrane za detoksikaciju bubrega - traje samo 2 dana, a čuva zdravlje i pomaže da se osećamo odlično!

Bubrezi su filteri našeg organizma, odnosno organi koji pomažu da izbacimo toksine i održavaju zdravlje celog tela, piše Lovesensa. Međutim, kako bi bubrezi pravilno fuunkcionisali, neophodno je ponekad izvršiti njihovu detoksikaciju.

Osim smanjenja unosa soli, redovnog hidriranja i unošenja neophodnih vitamina i minerala, da bismo pročistili bubrege moramo promeniti režim ishrane. Stručnjaci preporučuju hranljiv i zdrav režim ishrane koji će za samo 2 dana očistiti bubrege od nagomilanih štetnih toksina.

Čaj koji podstiče mršavljenje i sprečava nadimanje: ovaj moćan napitak čini čuda za metabolizam (RECEPT)Čaj koji podstiče mršavljenje i sprečava nadimanje: ovaj moćan napitak čini čuda za metabolizam (RECEPT)Čaj možete piti i u večernjim satima jer ima opuštajući efekat ili pre obavljanja radnih zadataka jer poboljšava koncentraciju.

Ovaj dvodnevni režim vrši detoksikaciju organizma i jača bubrege, a sastavljen je od namirnice koje su presudne za zdravlje ovog organa.

Prvi dan:

Za doručak popijte napitak napravljen od polovine isceđenog svežeg limuna, đumbira, soka od cvekle i suvih brusnica.

Za ručak napravite smuti od 1 šolje bademovog mleka, pola šolje tofua, pola šolje spanaća, 1/4 šolje bobičastog voća, pola jabuke i 2 kašike semena bundeve.

Večera se sastoji od velike zelene salate i 120 g proteina (piletina, riba ili tofu). Za užinu možete jesti grožđe ili 1/4 šolje kikirikija.

Dipak Čopra otkriva kako da se borimo protiv bolesti: 6 načina da aktivirate gene za dobro zdravljeDipak Čopra otkriva kako da se borimo protiv bolesti: 6 načina da aktivirate gene za dobro zdravljeGeni nisu naša biloška sudbina jer određenim promenama u načinu života možete uticati na njih i aktivirati ih u borbi protiv…

Drugi dan:

Za doručak napravite smuti od 1 šolje sojinog mleka, 1 zaleđene banane, 1/2 šolje spanaća, 1/2 šolje borovnica i 1 kašike spiruline.

Za ručak napravite kašu od prosa, a u nju dodajte šolju svežeg voća po želji i 2 kašike semenki bundeve.

Večera je ista kao prvog dana, samo uz nju dodajte i pola šolje kuvane pšenice, sok od sveže isceđnog limuna ili pomorandže.

Izvor: Lovesensa

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.