Kako CINK utiče na zdravlje: ove 4 stvari pomažu kod mnogih zdravstvenih problema

4 prirodna načina za očuvanje zdravlja!

Miris prirode

Aromaterapija pomaže kako kod kratkotrajnih, tako i kod hroničnih zdravstvenih problema. Ipak, kako biste postigli najbolje rezultate kada je aromaterapija u pitanju, potrudite se da koristite čista, prirodna ulja, a ne sintetičke sastojke i mirise jer se prirodna eterična ulja za aromaterapiju prave od najrazličitijih lekovitih biljaka, cveća, drveća i korenja, koji se uzgajaju širom sveta, a imaju izuzetno blagotvorne efekte na poboljšanje fizičkog, emotivnog i duhovnog zdravlja.

U zagrljaju pažnje

Kada je majndfulnes u pitanju, granice ne postoje i bez obzira na godine, fizičko stanje i tako dalje, možete ga praktikovati. Ono što se svima dešava jeste pad koncentracije i momenti kada nam se čini kao da smo u „izmaglici", što predstavlja jedan od bitnih razloga da tokom svakog dana izdvojimo neko vreme da se u potpunosti opustimo i otpustimo svoje misli. Dovoljno je da izdvojite i 15 minuta dnevno za majndfulnes, a rezultati neće izostati jer trenirajući mozak da bude u tom stanju, vi remodelujete fizičku strukturu mozga. Zapravo, kada god osvestite ono što sada doživljavate, svoja čula i osećanja, vi primenjujete
majndfulnes.

Merač za stres i zdrave navike: evo kako da proverite da li vam nešto zaista koristi ili štetiMerač za stres i zdrave navike: evo kako da proverite da li vam nešto zaista koristi ili štetiUključite stvari koje vam pružaju zadovoljstvo u svakodnevnicu i oslobodićete se hroničnog stresa.

Energija cinka

Ključ za zdrav mozak predstavlja, između ostalog, cink. Kod ljudi koji pate od mentalnih problema, kao što je depresija, postoji deficit cinka. Kako biste nadomestili nedostatak ovog elementa u organizmu, obogatite svoj jelovnik hranom bogatom cinkom. Uvrstite u svakodnevnu ishranu bundevine semenke, spanać, pšenične klice i ribu. Ukoliko je nephodno, dodatno unosite suplemente sa ženšenom koji će vam pomoći da poboljšate memoriju, kognitivne funkcije i nivo energije.

Mikroorganizmi koji čuvaju zdravlje

Prema magazinu The Journal of Nutritional Biochemistry, nekoliko mikroorganizama iz crevne flore deluju na ljudski ekosistem, koji je odgovoran za vitalnost i funkcionisanje ljudskih bića. Naima, crevna mikroflora se s godinama može promeniti usled različitih faktora kao što su ishrana, imunitet, bolesti, ili upotreba antibiotika. Crevnu mikrobiotsku raznovrsnost ćete poboljšati promenom stila života i ishrane. Takođe, dodavanjem probiotika i prebiotika, ili kombinacijom i jednog i drugog, poboljšaćete zdravlje creva, umiriti zapaljenske procese i poboljšati imuni sistem, ali i sprečiti štetno dejstvo bakterija i njihovih derivata.

Izvor: Sensa

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.