Kad je vreme za doručak, ručak i večeru: kako da najbolje tempirate obroke za idealnu težinu

Tajna dobrog izgleda i odličnog zdravlja nije samo u tome šta jedete već i kada jedete. Saznajte kojevreme je idealno za koji obrok prema rečima dr Lejle Kažinić Kreho.

Prema istraživanju s Kings Collegea u Londonu, tempiranje obroka ima važnu ulogu u održavanju zdravlja i idealne telesne težine.

Naučna istraživanja pokazuju da, na primer, konzumiranje večere između 21:30 i 22 sata povećava rizik pojave visokog krvnog pritiska, debljine i dijabetesa tipa 2. Stoga bi za naše optimalno zdravlje bilo važno resetovati sat sistema za varenje:

Hrana koja poboljšava varenje: vrlo je pristupačna, a najzdraviji ljudi na svetu jedu je svaki dan Hrana koja poboljšava varenje: vrlo je pristupačna, a najzdraviji ljudi na svetu jedu je svaki dan Pasulj sadrži savršenu mešavinu proteina (21%), ugljenih hidrata (77%) i masti (ispod 5%), a sadrži više vitamina po gramu nego…

DoručakSat vremena nakon ustajanja bilo bi dobro doručkovati. Na taj način se sprečava umor, daje potrebna energija telu i sprečava unos rafinisane hrane bogate šećerom i glutenom poput kroasana i previše kofeinskih napitaka. Ručak – Idealno bi bilo ručati pet sati nakon doručka. Tako se održava optimalan metabolizam i podstiče gubitak suvišnih kilograma. 

Večera – Odlazak u krevet punoga želuca pogubno je za naše zdravlje. Uživanje u kasnom obroku te odlazak u krevet uzrokovaće da se masne ćelije tela još više „udebljaju“. Prevelik unos kalorija zahtevaće i pojačan rad gušterače, odnosno lučenje insulina, što će uzrokovati i poremećaj sna.

Zašto je važno da budete naspavani: naučite vežbu opuštanja za bolji sanZašto je važno da budete naspavani: naučite vežbu opuštanja za bolji sanZa optimalno funkcionisanje i vitalnost organizma san igra jednu od ključnih uloga. Odgovarajućim vežbama opuštanja lakše ćete…

San je najbolja prirodna antiageing terapija, a i naučno je dokazano da dovoljno sna pomaže u regulaciji telesne težine. Večera pre 19 sati idealna je za održavanje zdrave telesne težine, dok je vreme oko 17:30 sati idealno za vežbanje jer tada telo najbrže sagoreva kalorije. 

Međuobroci – Preporučena vremena za međuobroke su 11 i 16 sati. Jedenjem međuobroka u ovo vreme bolje se reguliše nivo glukoze u krvi i telu daje potrebna energija pre ručka i večere.

Izvor: Sensa

dr Lejla Kažinić Kreho

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.