INDIJSKA DIJETA: jelovnik za lako i zdravo mršavljenje

Za ručak ili večeru obavezna su jela od povrća koje sadrži vitamine, minerale i vlakna.

Indijska hrana je poznata po specifičnim začlinima i odličnom ukusu, a kombinacija hranljivih namirnica koje Indijci koriste u svojim obrocima može pomoći da smršamo, piše Lovesensa.

Kako sprečiti bolest endokrinog sistema: ova hrana čuva zdravlje važnih žlezdaKako sprečiti bolest endokrinog sistema: ova hrana čuva zdravlje važnih žlezdaEndokrine žlezde utiču na metabolizam, reprodukciju, spavanje, krvni pritisak i zdravlje srca. Evo koje namirnice treba redovno…

Tradicionalna indijska dijeta nije ograničavajuća i stroga, već je vrlo fleksibilna, predlaže određene vrste namirnica koje možete kombinovati po želji i pozitivno utiče na zdravlje organizma. Stručnjaci ističu da ovakav način ishrane sprečava gojaznost, smanjuje rizik od bolesti srca i sprečava dijabetes. Doručak u indijskoj dijeti treba da sadrži kombinaciju ugljenih hidrata, preoteina i vlakana.

Ugljeni hidrati za doručak daju nam energiju i pomažu da se apetit reguluše tokom dana. Indijska dijeta kao izvor ugljenih hidrata preporučuje roti (tortilja od kamenog brašna), kolače ili kaše od ovsenih pahuljica ili braon pirinač. Od proteina preporučuju se mlečni proizvodi sa smanjenim procentom masti, mahunarke i sočivo, a kao dobar izvor vlakana za doručak možete jesti voće. Preporuka za dobar doručak je integralni hleb, supa ili pirinač sa povrćem i banana.

DETOKS DIJETA - OČISTITE TELO ZA SAMO 1 DAN: izbacuje toksine iz organizma, pomaže kod viška tečnosti i podstiče mršavljenjeDETOKS DIJETA - OČISTITE TELO ZA SAMO 1 DAN: izbacuje toksine iz organizma, pomaže kod viška tečnosti i podstiče mršavljenjeJednostavna detoks dijeta od samo 1 dan - resetuje se telo, skidaju se kilogrami i izbacuju se otrovi iz organizma...

Za ručak ili večeru obavezna su jela od povrća koje sadrži vitamine, minerale i vlakna. Kombinacijom zelenog lisnatog i korenastog povrća stvaramo pravu vitaminsku bombu. Indijska dijeta se preporučuje i vegetarijancima jer se za ručak konzumiraju proteini biljnog porekla (mahunarke, žitarice od celog zrna, orašasti plodovi i semenke). U ručak i večeru dodajte malo karija i dobićete zdrav indijski obrok. Predlog za ručak ili večeru je basmati pirinač sa ribom i povrćem.

Tokom indijske dijete za užinu jedite suvo ili sveže voće, orašaste plodove, pirinčani keks ili različite semenke.

Ova dijeta je vrlo raznovrsna i zdrava, ali je važno da ograničite porcije i raspodelite obroke tako da večeru pojedete bar četiri sata pre spavanja.

Izvor: Lovesensa

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.