DOKTORKA SA HARVARDA I STRUČNJAK ZA HORMONE OTKRIVA: Evo kako da smršate i vratite hormonalni balans

Doktorka Sara Gotfrid, stručnjak za hormone i profesorka na Harvarda otkriva kako nas hormoni sprečavaju da izgubite višak kilograma!

Doktorka Sara Gotfrid, stručnjak za hormone i profesorka na Harvard Univerzitetu, objašnjava kako hormonska neravnoteža sprečava gubitak kilograma.

Doktorka ističe da njeni pacijenti najčešće postavljaju sledeće komentare:

Poštujem sva pravila, ali jednostavno ne mogu da smršam.

Pročitajte još:

7 namirnica koje podstiču lučenje HORMONA SREĆE: evo koja hrana sadrži serotonin i dopamin

Prirodna hormonska terapija: kako da dovedete u ravnotežu 3 glavna hormona za dobar san i odmor

Starim i metabolizam se usporava. Ovo je genetika. Sve mi je teže i teže da smršam.

Poslednjih 5 kg neće nestati! Izgleda da ću se morati pomiriti sa ovim.

Postoje neke namirnice koje vrlo teško odbijam, iako sam svestan njihove štete.

Da li su vam poznate ove pritužbe. Ukoliko se i vi trudite da smršate, hranite se zdravo i redovno vežbate, ali ponovo ne možete da se rešite kilograma, možda je reč o hormonskom disbalansu.

U našem telu ima više hormona, ali samo 4 su odgovorna za otežano gubljenje kilograma.

1. Neravnoteža estrogena

Estrogen je ženski hormon koji se proizvodi u jajnicima, čak i nakon menopauze, samo u manjem obimu. Estroge, kao i drugi hormoni, utiče na našu reakciju na hranu i piće. Povišen nivo estrogena otežava gubljenje kilograma. Da biste regulisali nivo estrogena doktorka preporučuje da ravnomerno rasporedite na obroke 0,5 kg povrća dnevno. Biljna vlakna iz povrća pomažu u snižavanju estrogena i redukovanju telesne težine.

Redovnim konzumiranjem povrća smanjićete količinu mesa ishrani koje može loše uticati na stanje hormona, naročito mesen prerađevine. Naučno je dokazano da često konzumiranje crvenog mesa može povećati nivo estrogena.

2. Višak insulina

Gojazne osobe imaju veći rizik od dijabetesa i insulinske rezstencije. Regulator glukoze je poremećen, šećer u krvi varira, a masne naslage se skupljaju. Zdrav način ishrane bez šećera i sa ograničenim konzumiranjem ugljenih hidrata pomoći će da regulišee insulin. Doktorka takođe preporučuje da pijete čašu viltritane vode u kojoj ćete razmutiti kašiku jabukovog sirćeta.

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.