ČUVENI JAPANAC KACUDŽO NIŠI OTKRIVA ŠTA DA JEDEMO ZA ZDRAVLJE: Ovih 13 jedNostavnih pravila štite telo od bolesti

Kacudžo Niši -13 jednostavnih pravila za ishranu koja štiti od bolesti, donosi zdravlje i dugovečnost!

Kacudžo Niši je japanski inženjer koji je napustio svoj posao kako bi se bavio proučavanjem zdravlja čoveka. Napravio je jednostavan sistem zdravlja koji donosi dugovečnost i prevenciju od oboljenja, a mogu ga koristiti svi, bez obzira na uzrast i pol.

Pročitajte još:

Čuveni Japanac Kacudžo Niši otkriva: ovo može da vam produži život - 5 pravila za zdravlje i dugoverčnost

Meditacija za jačanje stvaralačke energije

Njegov zdravstveni sistem je sveobuhvatan, odnosno podrazumeva ishranu, fizičku aktivnost, kao i svakodnevne aktivnosti koje utiču na fizičko i mentalno zdravlje.

Kacudžo Niši u nasleđe nam je ostavio 13 jednostavnih pravila makrobiotičke dijete i ishrane za zdrav i dugovečan život:

1. Ne konzumirajte fabrički prerađenu hranu. Pripremajte hranu kod kuće koristeći organske i prirodne sastojke.

2. Žitarice i pirinač treba da zauzimaju 50 do 60 procenata vaše ishrane

3. Voće i povrće treba da budu zastupljeni u 25 do 35%

4. Pasulj, mahunarke i grašak mogu zauzeti 5 do 10% u vašem meniju

5. Supe sa žitaricam ai povrćem treba d azauzimaju takođe 5 do 10%

6. Meso, mlečni proizvodi i jaja jedu se ograničeno i u posebnim prilikama

7. Smanjite unos kafe i gazirana pića, a svakodnevno popijte jednu do dve šolje zelenog čaja

8. Ograničite upotrebu krompira

9. Izbegavajte konzumiranje belog hleba, već pravite hleb od celog zrne pšenice

10. Žvaćite pažljivo i dugo svaki zalogaj

Čuveni Japanac Kacudžo Niši otkriva: ovo može da vam produži život - 5 pravila za zdravlje i dugoverčnostČuveni Japanac Kacudžo Niši otkriva: ovo može da vam produži život - 5 pravila za zdravlje i dugoverčnostNegativne misli i samosažaljenje oduzimaju zdravlje i privlače bolesti, skraćuju život! Saveti za zdravlje i dugovečnost čuvenog…

11. Ne čekajte da toom jela osetite sitost u stomaku, jer ćete je osetiti tek pola sata nakon obroka

12. Riba i orašasti plodovi treba da zauzimaju 5 do 10 procenata vaše ishrane

13. Tokom pripreme hrane sizbegavjte pržneje, kuvajte na pari ili dinstajte kako biste sačuvali u namirnicama hranljive sastojke

Napomena: Pre nego što usvojite ovaj jelovnik, konsultujte se sa lekarom koji je upućen u vaše zdravstveno stanje.

kacudzo-nisi-saeti-ishrana-zdravlje-dugovecnost2

Izvor: Lovesensa

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.