CINK I SELEN - 2 ČUVARA NAŠEG IMUNITETA: Evo u kojim namirnicama ih ima najviše

Evo u kojoj hrani ćete pronaći najviše cinka i selena - važno za očuvanje imuniteta!

Cink i selen - dva prirodna čuvara našeg imuniteta!

U ovom periodu, vrlo je važno ojačati imuni sistem. Najbolji način da se telo osnaži je uravnotežena ishrana koja se sastoji od niza minerala i vitamina, dovoljno sna, kao i redovna fizička aktivnost.

Pročitajte još:

RECEPT ZA SOK KOJI SADRŽI CINK I VITAMIN C: Jača imunitet, lako se pravi i može da ga pije cela porodica

CINK jača imunitet i štiti od virusa: evo kojih 10 namirnica sadrži ovaj lekoviti mineral

Napitak koji je pun CINKA i VITAMINA C: sprema se za 5 minuta i brzo jača imunitet (RECEPT)

Samo telo koje ima jak imunitet u stanju je da se izbori sa virusima, bakterijama, toksinima, infekcijama i upalnim procesima.

Pored vitamina C i D, minerali cink i selen igraju značajnu ulogu u jačanju imuniteta.

Cink

To je oligomineral koji podstiče neutrofile i NK ćelije koje se bore protiv virusnih infekcija. Ima značajnu ulogu u jačanju imuniteta, može pomoći da se smanji učestalost infekcija, kao i njihovo trajanje.

Nedostatak cinka dovodi do zastoja u razvoju, smanjenog apeptita, sporog zarastanja rana, sklonosti infekcijama.

U ovim namirnicama ćete pronaći cink:

  • Žitarice
  • Spanać
  • Semenke - sušene semenke lubenice, semenke bundeve, suncokreta, čia semenke
  • Pivski kvasac
  • Ostrige
  • Soja
  • Orašasti plodovi - kikiriki, bademi, orasi
  • Voće - avokado, banane, kivi, jagode, breskve
  • Povrće - krastavci, zelena salata, masline, luk, grašak, spanać, batat, paradajz
  • Kakao (crna čokolada)
Kako da znate da li vašem telu nedostaje cinkKako da znate da li vašem telu nedostaje cinkAko vas često muče prehlade i infekcije ili imate problema sa suvom kožom, proverite da li imate i druge simptome manjka cinka u…

Selen

Selen je ključni hranjivi sastojak za imunološku funkciju, a takođe je antioksidans koji pomaže da se pojača odbrana tela protiv bakterija i virusa. Naučnici su ustanovili da su ljudi sa niskim nivoom selena podložniji razvoju oboljenja.

Izvori selena su sledeće namirnice:

  • Riba i morski plodovi: tuna, sardine, ostrige, školjke, škampi, losos, rakovi.
  • Nemasno meso - piletina
  • Brazilski orah
  • Orasi
  • Pšenične klice
  • Jaja
  • Beli luk
  • Seme suncokreta

Prilagođeno sa: Stil/Kucnilekar

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.