ŠTA ZNAČI AKO SE ČESTO BUDITE U 3 UJUTRU: Kineska medicina otkriva zašto ovaj ZNAK ne treba da ignorišete

Ako se budite često u 3 sata ujutur, telo vam nešto važno pokazuje!

Prema kineskoj medicini naše telo ima svoj biološki sat koji funkcioniše prema određenom ritmu. Zato se preporučuje da neke lekove pijete u određeno doba dana ili pre i posle obroka. Koncept ritma i biološkog sata koji je značajan za funkcionisanje naših organa potiče od istočnjačke medicine.

Takođe, prema indijskoj prirodnoj medicini ajurvedi, telo se ponaša na određeni način u određeno doba dana- Čak u kineskoj medicini postoji termin koji se naziva "medicinski sat" i koncept je sledeći.

Pročitajte još:

Kineska tradicionalna medicina: 5 pravila ishrane za dug život i odlično zdravlje

Kineska medicina - prirodni lek za gorušicu i bolje varenje: evo zašto treba da jedemo bademe

Dan od dvadeset četiri sata podeljen je na dva sata. Svaki sat je vreme kada određeni organ ili sistem organa jeste na vrhuncu svoje energije, funkcionalnosti i vitalnosti.

Ako organ ne može normalno da funkcioniše, u njegovom predviđenomsatu vaše telo će pokaivati određene simptome. Dakle, ako se skoro svake noći ili učestalo budite u periodu oko 3 sata ujutru, prema kineskoj prirodnoj medicini to može značiti da je vaše telo opterećeno toksinima i da je oslabljena funkcionalnost jetre.

Jetra je organ koji služi za detoksikaciju, ona je prirodni filter našeg organizma. Čisti krv od toksina i njeno normalno funkcionisanje važno je za održanje optimalnog zdravlja celog tela.

Ajurvedski napitak koji jača organizam: đumbirova voda topi kilograme i poboljšava zdravljeAjurvedski napitak koji jača organizam: đumbirova voda topi kilograme i poboljšava zdravljeĐumbirova voda pomaže u održavanju vitke linije, ali i jačanju organizma. Jednostavno se i priprema, a evo i kako...

Ovaj simptom može ukazivati na otežano funkcionisanje jetre, ali ukoliko osećeate bilo kakve simptome, neophodno je da se obratite lekaru za pomoć.

Ako se budite u 3 ujutru učestalo, pokušajte da promenite navike, smanjite unos prerađenih i masnih namirnica, uspostavite zdravu izbalansiranu ishranu, pijte dovoljno vode, smanjite unos alkohola, ranije lezite u krevet, izbegavajte duvanski dim i počnite redovno da vežbate.

Nastavite li da se budite u 3 ujutru svake noći i dalje, uprkos promenama navika, obavezno se konsultujte sa svojim lekarom.

Izvor: Lovesensa

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.