Ako vas često boli glava, treba da jedete ovu hranu: evo koje namirnice uklanjaju glavobolju

Pojedine glavobolje uzrokovane su nedostatkom vitamina koji se nalaze u pojedinim namirnicama koje leče glavobolju.

Napadi glavobolje mogu se sprečiti vitaminom B2, kog ima u cerealijama, pivskom kvascu, suvim kajsijama, surutki.

Pretpostavlja se da ovaj vitamin popravlja aktivnost delova ćelija u kojima se proizvodi energija.

Zašto svaki dan treba da pojedete jednu jabuku: lekovito voće koje eliminiše otrove iz organizmaZašto svaki dan treba da pojedete jednu jabuku: lekovito voće koje eliminiše otrove iz organizmaZdravstvene dobrobiti jabuke su mnogobrojne, a evo kako utiče na organe i prevenciju oboljenja!

Ukoliko glavobolja nastane zbog stezanja krvnih sudova, delovaće niacin koji možete naći u integralnom pirinču, grašku, zelenom povrću, ribi i tunjevini.

Izvor: Lovesensa

procitajte-jos3

Idealno vreme za spavanje u borbi protiv crnih misli

 

Raniji odlazak na spavanje pomaže kod terapije depresije i anksioznosti, otkriva novo istraživanje objavljeno 4. decembra 2014. godne u časopisu "Kognitivna terapija i istraživanje".

Za potrebe ovog istraživanja razvijena je skala takozvanih "jutarnjih" i "večernjih" tipova od ukupno 5 stepeni - definitivno jutarnji, umereno jutarnji, ni večernji ni jutarnji, umereno večernji i definitivno večernji tip - koji odlaze na spavanje u vreme po skali od 22h uveče (najranije) pa sve do 05h ujutru (najkasnije). Istraživanje je pokazalo da osobe koje odlaze na spavanje kasnije imaju češće negativne misli i sklonost brigama nego oni koji se rano spreme za krevet.

16 lekcija za 16 godina depresije...

Ponavljanje negativnih misli istraživači, inače, definišu kao uporno negativno usredsređivanje na probleme i doživljaje koje osoba ne može da kontroliše. Često se povezuje i sa depresijom, ali i sa opsesivno-kompulsivnim poremećajima.

"Terapija koja se najlakše može prepisati svima koje muče negativne misli, a ne košta ništa, jeste upravo briga o redovnom spavanju i to u odgovarajuće doba noći", kaže istraživač Džejkob Nota sa Univerziteta Binghamton koji je učestvovao u ovoj studiji.

"Proučavanje veze između smanjenog broja sati spavanja i različitih psihopatoloških pojava već je pokazalo da tretman snom na klinici smanjuje simptome", kaže njegova koleginica na projektu Meredit Koulz. "Ako se naši nalazi potvrde, biće ovo potpuno novi pravac u lečenju osoba sa depresijom i anksioznošću."

Izvor: Lovesensa 

Lena Sudar

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.