8 namirnica koje smanjuju apetit i skidaju višak kilograma: ova hrana je idealna za vitko telo i uzak struk

Hrana koja smanjuje apetit i pomaže da smršamo - ubacite je što pre u jelovnik!

Ako želite izgubiti nekoliko kilograma viška ili vam je potrebno malo osnaženje metabolizma, evo nekoliko odličnih prirodnih rešenja - biljaka koje smanjuju one neutažive i neodoljive žudnje za hranom.

Ovi prirodni dodaci ishrani mogu vam pomoći da jedete manje, da vaše telo bolje sagoreva masti i kalorije, i da duže osećate sitost, a moguće je i da ćete izgubiti nekoliko neželjenih kilograma.

Hrana koja prirodno suzbija apetit

Prirodne materije za suzbijanje apetita smanjuju signale gladi u mozgu i telu. To su materije koje se nalaze u nekim vrstama hrane ili su ekstrahirane iz nje u svom prirodnom stanju, bez umetnih dodataka. Većina ovih biljaka i začina deluje na ljudsko telo na više od jednog načina, otapajući masnoće i jačajući promenu materija.

Ekstrakt zelenog čaja

Zeleni čaj i njegov ekstrakt EGCG (epigalokatehin-3-galata) imaju lekovita svojstva. Pojačavaju mentalnu budnost i pomažu pri probavnim smetnjama. Ali, zeleni čaj takođe popularno sredstvo za mršavljenje jer ga odlikuje sposobnost suzbijanja apetita.

Kofein i antioksidanti zelenog čaja deluju na smanjenje apetita smanjujući grelin, poznat kao hormon gladi. Ekstrakt zelenog čaja takođe blokira apsorpciju masti, pojačava termogenezu ili trošenje energije i povećava izlučivanje masnoća putem stolice.

Ekstrakt šafrana

Dobija se iz cveta Crocus sativus, jarko obojenog šafrana, koji se ne koristi samo kao začin u hrani, već i za mršavljenje. Bioaktivni spojevi šafrana uključuju krocin i krocetin, a istraživanja su pokazala da posebno krocin može smanjiti apetit.

Kafa

Šta je jutro bez šoljice kafe? Kafa je jedno od najdražih napitaka ljudi širom sveta, a čini se i da kofein može umanjiti apetit, barem kratkoročno.

Kada pijete kafu 30 minuta do 4 sata pre obroka, ona smanjuje apetit i rezultira manjim unosom hrane. Međutim, ako konzumirate kofein 3 do 4,5 sata pre obroka, nema taj učinak. Drugim rečima, što bliže obroku popijete kavu, najmanje 30 minuta ranije, to bolje smanjuje apetit. Isti učinak poseduje i kafa bez kofeina, koja može umanjiti apetit čak i više nego napici bez kofeina.

Crveni biber

Capsicum oleoresin ili ekstrakt crvenog bibera0, dokazano je, pomaže pri smanjenju osećaja gladi i mršavljenju. Nalazi se u crvenoj paprici i kajenskom biberu. Ljuće paprike imaju više kapsaicina, a samim time i bolje suzbijaju apetit.

Kapsaicin trenutno daje osećaj sitosti, koji traje čak i satima nakon obroka. Paprika ne samo da opskrbljuje organizam vitaminima, već povećava i potrošnju energije i pojačava sagorevanje masnoća.

Telo može s vremenom postati manje osetljivo na delovanje crvene paprike u smislu mršavljenja, pa povremeno napravite pauzu. Neke su osobe osetljive na biljke iz porodice noćurka, uključujući papriku, patlidžane i paradajz. U tom slučaju, pre njihovog konzumiranja, razgovarajte sa nutricionistom.

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.