3 znaka da vašem telu nedostaju vlakna: ako imate ove simptome, potrebno je da brzo reagujete

Vlakna su neophodna za normalno funkcionisanje creva i zdrav metabolizam - evo koja 3 simptoma ukazuju da što pre treba da promenite način ishrane!

Vlakna smanjuju rizik od srčanih oboljenja, dijabetesa tipa 2 i bolesti creva, ali sve više je kod odraslih osoba zabeležen smanjen unos vlakana, piše Lovesensa.

Odrasla osoba treba dnevno da pojede oko 30 g vlakana, a istraživanja pokazuju da većina ljudi pojede skoro duplo manje.

Nutricionisti otkrivaju da se tokom nedostatka vlakana u telu javljaju sledeća 3 simptoma: lenja creva (bol tokom vršenja nužde), zatvor i dijareja.

Svaki dan pojedite 2 komada i ne brinite za zdravlje: ovo lekovito voće čuva štitnu žlezdu i sprečava opasne upale u teluSvaki dan pojedite 2 komada i ne brinite za zdravlje: ovo lekovito voće čuva štitnu žlezdu i sprečava opasne upale u teluNeverovatno lekovit plod prirode koji jača otpornost na bolesti - evo zašto svakog dana treba da pojedete 2 brazilska oraha!

Ako kod sebe primećujete neka od ovih simptoma, važno je što pre promeniti način ishrane kako bi unosom vlakana poboljšali funkcionisanje crevne flore i sprečili dodatne kompllikacije.

Za doručak jedite integralne žitarice ili ovsenu kašu, a beli hleb i pastu zamenite integralonom varijantom.

Umesto belog počnite da jedete braon pirinač, a umesto pomfrita jedite kuvani ili pečeni krompir. U ishranu uključite pasulj, sočivo, leblebije, a za svaki ručak treba da imate jelo od povrća.

8 znakova da vašem telu nedostaje vitamin A: ove simptome ne smete ignorisati8 znakova da vašem telu nedostaje vitamin A: ove simptome ne smete ignorisatiVitamin A je neophodan za zdravlje organizma, a njegov manjak u telu može biti okidač za mnoga oboljenja. Proverirte koji…

Umesto kupovnih slatkiša, zasladite se svežim ili suvim voćem, kao i ceđenim sokom. 

Užina treba da se sastoji od svežeg voća, povrća, neslanih orašastih plodova i semenki.

Ishrana bogata vlaknima pomaže da se oslobodimo bolova u stomaku, sačuvamo zdravlje creva, ubrzamo metabolizam i smanjimo telesnu težinu.

Međutim, i tokom ove ishrane treba da budete umereni, jer i previše vlakana može izazvati stomačne probleme.

Izvor: Lovesensa

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.