3 moćne namirnice koje smanjuju visok pritisak: ako imate hiperetnziju, počnite odmah da jedete ovo povrće

Namirnice koje smanjuju visok krvni pritisak - jedite hranu bogatu kalijumom u borbi protiv hipertenzije!

Visok pritisak može da izazove ozbiljne zdravstvene probleme ako ga redovno ne kontrolišete, ne uzimate terapiju ili ne promenite način ishrane i stil života, piše Lovesensa.

Visok krvni pritisak (hipertenzija) uzrokuje začepljenje arterija i otežan protov krvi što može uzrokovati srčani udar. Ako patite od hipertenzije, potrebno je promeniti određene životne navike, kao što su regulisanje težine, redovno vežbanje, smanjen unos soli, zdravija ishrana i izbegavanje alkohola. Međutim, stručnjaci naročito preporučuju da konzumirate namirnice koje su bogate kalijumom.

Ovaj začin svi imamo u kuhinji, a neverovatno je lekovit: prirodan lek protiv nadimanja, upalnih bolesti i opasnih bakterijaOvaj začin svi imamo u kuhinji, a neverovatno je lekovit: prirodan lek protiv nadimanja, upalnih bolesti i opasnih bakterijaPriroda je čuvar našeg zdravlja i za svaku tegobu nam daruje lek, a jedan začinska biljka koju često koristimo tokom priprema…

Kalijum podstiče smanjenje krvnog pritiska tako što balansira negativan efekt soli u organizmu. Bubrezi konrtrolišu pritisak i regulišu nivo tečnosti koji se zadržava u organizmu. Bubrezi su organi za detoksikaciju koji filtriraju krv i podstiču izbacivanje viška tečnosti. Ovim procesom u telu se stvara odgovarajući balans natrijuma i kalijuma i smanjuje se rizik od hipertenzije.

Konzumiranjem hrane koja je bogata kalijumom održavate normalno funkcionisanje bubrega i sprečavate rast krvnog pritiska. Osobama koje pate od hipertenzije stručnjaci preporučuju tri namirnice koje su bogate kalijumom: avokado, cvekla i zelene mahune soje.

Šta će se dogoditi u telu ako redovno jedete cimet i med: moćna kombinacija za zdravljeŠta će se dogoditi u telu ako redovno jedete cimet i med: moćna kombinacija za zdravljeDa biste na najbolji način iskoristili ove pogodnosti, uzmite svaki dan šoljicu tople vode sa kašičicom meda i cimeta.

Polovina avokada (100g) sadrži 487 mg kalijuma, dok jedna šolja zelenih mahuna soje (155 g) sadrži 676 mg kalijuma, dok 170 g kuvane cvekle sadrži oko 518 mg. Ukoliko svakog dana konzumirate neku od ove 3 namirnice, uspećete da smanjite rizik od visokog pritiska.

Napomena: Ukoliko imaate problem sa visokim krvnim pritiskom, neophodna je konsultacija sa stručnjakom!

Izvor: Lovesensa

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.