25 malih zlatnih pravila za uspešno mršavljenje: evo šta treba da uradite ujutru, a šta pred spavanje

25 malih pravila koja pomažu da brzo i zdravo skinete masne naslage!

Svaki proces mršavljenja podrazumeva preduzimanje određene strategije. Sigurno ste, ako ste pokušali da se oslobodite kilograma, pronašli razne dijete i režime ishrane, a mnogi od njih su neproveeni, iscrpljujući , rigorozni i mogu se negativno odraziti na zdravlje organizma.

Istina je da svaki organizam ima različiti metabolizam, odnos hormona, nivoa šećera u krvi i proces varenja, ali jedno je sigurno - svakodnevnim uvođenjem malih zdravih navika, uspešno možete skinuti masne naslage, a možda se čak rešiti i rizičnih unutrašnjih (visceralnih) manoća.

Psihologija mršavljenja: 15 načina da se treningom mozga oslobodite viška kilograma na zdrav načinPsihologija mršavljenja: 15 načina da se treningom mozga oslobodite viška kilograma na zdrav načinGubitak težine polazi iz glave... ili barem dobar deo tog procesa. Dr Ailis Brosnan, specijalista psihologije mršavljenja,…

Evo kojih 25 malih zdravih pravila mogu podstaći proces mršavljenja:

1. Započnite jutro sa dve čaše vode, a možete u vodu iscediti i nekoliko kapi limuna (izbegavajte limunov sok ako imate osetljiv želudac). Ajurveda često preporučuje i ispijanje mlake vode. Ritual jutarnjeg ispijanja vod epomoći će da hidrirate telo nakon spavanja i regulisaće apetit pre doručka.

2. Doručkujte najviše 20 minuta nakon buđenja. Predlog za dzrav doručak su kuvana jaja i žitarice od celog zrna.

3. Pokušajte da ne pijete vodu odmah nakon jela, jer na taj način možete usporiti proces varenja.

4. Zaboravite na kasne obroke. Idealno vreme za večeru je 3 do 4 sata pre spavanja.

6. Pažljivo i dobro žvaćite hranu. što je hrana bolje sažvakana, telo će bolje apsorbovati namirnice.

7. Ne zaboravite da osećaj sitosti ne dolazi odmah. Mozgu je potrebno oko 20 minuta da u potpunosti osvesti osećaj sitosti.

8. Stavite čašu vode na radni sto, neka vam bude uvek pred očima. Idealno bi bilo da svakog dana popijete oko 2 do 2,5 litra vode.

9. Orašasti plodovi su idealna užina i odlična zamena za slatkiše i nezdrave grickalice. Puni su proteina i zdravih amsnoća, pa će brzo doneti osećaj sitosti.

10. Mnogi nutricionisti izbacuju krompir iz jelovnika, ali ova namirnica može biti jako korisna u procesu mršavljenja. Krompir daje duži osećaj sitosti, a najbolje je da ga jedete u kuvanoj formi.

11. Beli hleb zamenite integralnim ili ražanim hlebom. Pokušajte da izbacite hleb iz obroka kada je to moguće

12. Izbegnite dodavanje šećera u tople napitke poput kafe i čaja. To su dodatne kalorije kojih se lako možete odreći.

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.