10 razloga zašto ne gubite kilograme: evo šta usporava vaš metabolizam

Šta usporava vaš metabolizam i ne dozvoljava vam da dobijete težinu iz sna? Evo 10 mogućih razloga.

Da li vežbate, izbegavate slatkiše, jedete zdravu hranu i ništa se ne dešava? Proverite zašto ne možete izgubiti težinu!

Ukoliko ste obeshrabreni i blizu odustajanja od zdravog načina života, ne odustajte! U mnogim slučajevima, problemi sa gubitkom težine su uzrokovani faktorima za koje čak ne sumnjate.

Šta usporava vaš metabolizam i ne dozvoljava vam da dobijete težinu iz sna? Evo 10 mogućih razloga.

ČUDESNA BANANA DIJETA: recept za lako i zdravo mršavljenjeČUDESNA BANANA DIJETA: recept za lako i zdravo mršavljenjeBanana pomaže da smršamo bez gladovanja - evo kako na najbolji način iskoristiti ovo voće tokom dijete!

1. Pijete premalo vode

Tečnosti su potrebne vašem telu za sve vitalne funkcije - takođe za sagorevanje kalorija. Kada pijete premalo vode, krv se zgrušnjava i masti se ne transportuju efikasno. Krvni eritrociti nose kiseonik potreban za sagorevanje masti. Kada eritrociti moraju to da urade u koncentrovanoj krvi, kiseonik dolazi mnogo sporije, što zauzvrat usporava sagorevanje masti. Zaključak? Ne zaboravite popiti najmanje 2 litra vode dnevno!

2. Nedostaje vam vitamin D

Da li je slučajnost da u jesenjem i zimskom periodu imamo tendenciju da se ugojimo? Ispostavilo se da nije. Istraživanja su pokazala da je jedan od razloga za povećanje težine nedostatak vitamina D u organizmu. Dakle, od novembra do marta vredi ga uzeti u tabletama. Bez obzira na sezonu, vredi i obogatiti ishranu morskom ribom, jajima i biljnim uljima.

3. Radite samo aerobne vežbe

Kao i u slučaju ishrane, takođe i u vežbanju, potrebna je raznolikost. Vaše telo zahteva i kardio i vežbe snage. Takođe uključite istezanje i zagrevanje u svoj trening.

4. Živite pod stresom

Tada vaše telo proizvodi višak kortizola, koji se naziva hormon stresa. U vreme stresa, kortizol zajedno sa drugim hormonima (uključujući insulin) akumulira masnoću i glukozu kao glavni izvor energije koju planira da koristi u budućnosti. Istovremeno smanjuje apetit i usporava probavni trakt.

5. Uklonili ste kafu i čaj iz menija

Višak ovih pića se ne preporučuje, ali vredi znati da kofein koji se nalazi u kafi ubrzava sagorevanje masti. Jedna šoljica kafe dnevno neće vas povrediti, ali će ubrzati vaš metabolizam.

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.