Vrischikasana za iskusne u jogi: asana "škorpion" za otvaranje srca i predavanje Kundalini Shakti

Vrischikasana je kombinacija obrnutog položaja i savijanja unazad. Ova asana, poznata i pod nazivom "škorpion" spada u zahtevnije položaje i ne preporučuje se da je izvodite bez nadzora instruktora ukoliko nemate prethodno iskustvo.

Poza "škorpion" probudiće energiju u vašem telu, otvoriće srce i duboko je povezana sa Kundalini Shaktom.

Zahvaljujući njoj se jačaju ramena, ruke i leđa, isteže su ramena, vrat, grudni koš i stomak, jača osećaj balansa i smiruje um.

Kontraindikacije: povreda leđa, ramena i vrata, glavobolja, srčane tegobe, visoki krvni pritisak, menstruacija.

Joga vežba za solarni pleksus: ravnoteža manipure daje nam osećaj kontrole

Najveći problem u izvođenju ove asane predstavljaju laktovi tj. podlaktice položene na podu koje se se zbog opterećenja razmiču a time se remeti ravnoteža. Taj problem možete rešiti jednostavnim kaišem oko nadlaktica; imajte na umu da se početnicima preporučuje izvođenje ove asane tako što će noge podići uza zid. S takvim osloncem, biće lakše da ostvarite ravnotežu.

Paschimottanasana: vežba koja leči glavobolju

Način izvođenja

Najpre se zagrejte, zauzmite dečiju pozu dok vam se telo potpuno ne opusti. Započnite asanu u pozi delfina (Catur Svanasana) - tako da težina bude raspodeljena na noge, šake, stopala i podlaktice.

vrischikasana_za_iskusne_u_jogi_asana_skorpion_za_otvaranje_srca_i_predavanje_kundalini_shakti_delfin.jpg

Udahnite i podignite desnu nogu što više možete (kao u asani Tri Pada Adho Mukha Svanasana).

vrischikasana_za_iskusne_u_jogi_asana_skorpion_za_otvaranje_srca_i_predavanje_kundalini_shakti_delfin_tri_pada.jpg

Pre nego što podignete drugu (levu nogu) desnu nogu povucite ka glavi, pa tek tada podignite levu nogu.

Izvijte kičmu i pokušajte da približite stopala što je više moguće glavi, tako što ćete savijati kolena. Gledajte u zemlju, fokusirajte se na imaginarnu tačku na podu. Izdahnite i vratite se u početni položaj.Greške prilikom izvodjenja asane: razmicanje podlaktica i laktova (pravilan položaj je da su paralelni).

Napomena: preporuka je da se ova asana izvodi tek posle zagrevanja - ova preporuka važi za sve obrnute položaje i savijanja unazad.

Izvor: Lovesensa

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.