Vodič za jogu kod kuće

Počnite da vežbate jogu kod kuće uz pomoć ove serije položaja.

1. Stanite uspravno u položaj koji se zove položaj planine sa dlanovima sklopljenim ispred sebe kao da se molite.

2. Udahnite i istegnite ruke iznad glave i blago se nagnite u nazad.

3. Dok izdišete sagnite se ka kolenima sve dok vam šake ne dodirnu zemlju (ili koliko god možete). Učvrstite noge ali nemojte zgrčiti kolena.

4. Udahnite i iskoračite unazad u čučanj desnom nogom, dok vam je leva savijena u kolenu.

5. Izdahnite dok pravite iskorak unazad i levom nogom i stanite u pozu klupe. Neka vam kičma i noge ostanu pravi. Vaša ramena trebalo bi da se nalaze tačno iznad vaših zglobova. Držite svoju težinu šakama i stopalima. Udahnite duboko.

6. Izdahnite i polako spustite svoje telo ka zemlji. Ostanite u položaju u kome će vaše telo biti paralelno sa zemljom i samo malo iznad nje.

7. Udahnite, izdignite gornji deo tela i istegnite kičmu u nazad. Neka vam ruke budu ispravljene.

8. Izdahnite i zauzmite položaj obrnutog slova V, poznat i kao pas koji gleda na dole. Prebacite težinu na pete i podignite kukove. Ostanite tako tokom 5 udaha i izdaha.

9. Tokom poslednjeg izdaha savijte kolena i gledajte između šaka. Udahnite i iskoračite levom nogom koju ćete postaviti između šaka i doći u položaj isti kao onaj pod brojem 4.

10. Izdahnite i stanite u položaj u kome ste savijeni ka napred.

11. Udahnite i istegnite ruke i stanite u stojeći položaj sa ispravljenim leđima. Zatim polako istegnite ruke iza glave blago se savijajući unazad.

12. Izdahnite i vratite se u početni položaj. Ostanite tako tokom nekoliko trenutaka a onda ponovite sve još jednom.

 

Ana Belotti

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.