Vežbe za bolje varenje - potrebno vam je samo 10 minuta: uradite ovo pre jela i sprečite nadimanje stomaka

Vežbe koje podstiču varenje i sprečavaju nadimanje - potrebno vam je samo 10 minuta!

Ukoliko imate problema sa probavom, često patite od nadutosti, zatvora i gorušice, osim promene ishrane, neophodno je da poboljšate i fizičku aktivnost.

Za početak najbolje je da krenete u šetnje u trajanju od pola sata, koje vam blago ubrzavaju otkucaje srce. Naučno je dokazano da kretanje stimuliše probavu.

Reganove vežbe najbolje leče svaki bol u leđima i vratu: jednostavan način da sačuvate zdravlje kičmeReganove vežbe najbolje leče svaki bol u leđima i vratu: jednostavan način da sačuvate zdravlje kičmeSerija vežbi koje pomažu kod raznih bolova i tegoba u predelu leđa i vrata! Reganove vežbe brzo dovode do boljitka...

Osim toga, pojedine vežbe direktno deluju na razmenu materija u organizmu što poboljšava metabolički status i olakšava se rad organa za varenje. U šetnju bi uvek trebalo ići sat do dva posle jela, a vežbe bi trebalo da se rade praznog stomaka, pre uzimanja obroka.

Za predložene vežbe potrebno vam je 10 minuta dnevno.

Disanje

Sedite na stolicu i opustite se. Kada je telo opušteno udišite kroz nos, tako, kao da punite stomak vazduhom. "Naduvajte" ga, pa ga stisnite i izdišite vazduh na usta. Ponavljajte nekoliko puta uz ravnomerno disanje.

Marširanje u mestu

Da biste zagrejali mišiće, marširajte u mestu nekoliko minuta. Ubrzajte cirkulaciju, oslobodite se napetosti i dišite punim plućima. Poželjno je da dok marširate istovremeno pomerate i ruke.

Uvrtanje

Uvrtanje tela u sedećem položaju može da pomogne da smanjite gasove, bol u stomaku i poboljšate cirkulaciju. Sedite na pod prekrštenih nogu i pravih leđa. Prebacite desnu nogu savijenu u kolenu preko leve, a telo uvrnite na drugu stranu. Isto uradite sa drugom nogom, uvrćući telo na suprotnu stranu.

Japanski test LJUBAVI: krvna grupa otkriva ko je vaš idealan partnerJapanski test LJUBAVI: krvna grupa otkriva ko je vaš idealan partnerVaša krvna grupa otkriva kakva LJUBAV vam je suđena!

Pritisak

Lezite na leđa na ravnu podlogu. Prvilačite koleno na stomak i blago ga pritisnite ka njemu. Ponovite isto i privlačenjem druge noge. Ovu vežbu radite nekoliko sekundi. Zatim se opustite istovremeno držeći kolena oslonjena na stomaku. Kada se opustite oborite kolena u jednu, zatim i u drugu stranu, dok trup ostaje nepomičan.

Pretklon

Zauzmite raskoračni uspravan stav. Lagano spuštajte gornji deo tela u pretklon dok ne bude paralelan sa podlogom. Ostanite tako od 10 do 15 sekundi. Ispravite se, opustite, pa ponovite vežbu još dva ili tri puta.

Izvor: Novosti

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.