Vežbe disanja: majstorski dah dovodi vas u stanje mira i balansa

Majstorski dah primenite kad ste uznemireni, kad osećate da ste "iskočili iz šina" ili vam nedostaju balans i unutrašnji mir.

Način disanja prosvetljenih majstora zove se majstorski dah.

Sasvim je svejedno da li stojite, sedite, hodate ili nešto radite, samo dišite kao majstor. Dah odaje stanje naše svesti i uma. Ta vežba balansira ulaznu i izlaznu energiju, tako da udah i izdah jednako traju, uz vrlo kratko zadržavanje u stanju "nedisanja".

U tom disanju je važan ritam koji glasi - sekunda pauze, sedam sekundi udaha, sekunda pauze, sedam sekundi izdaha, sekunda pauze, nakon čega ponovo pokrećemo ciklus novim udahom od sedam sekundi.

Ta tehnika disanja je potekla iz škole majstorske joge, pravca koji praktikante vodi do ličnog ostvarenja putem iskustva ravnoteže, mira i balansa. Dah je prirodan, nežan, kao da mirišete cveće. Prilikom disanja prvo podižete stomak, srednji deo pluća pa gornji deo pluća, a prilikom izdaha prvo spuštate stomak, pa grudni koš i tek potom gornji deo.

Majstorskim dahom možete disati što češće i što više, posebno kada ste uznemireni, kad osećate da ste "iskočili iz šina" ili vam nedostaju balans i unutrašnji mir.

Kako da izvodite vežbu disanja za dobro jutro: "ha" dah, pročitajte ovde.

Kako da izvodite vežbu disanja koja opušta i pročišćava telo pročitajte ovde.

Aditi Sanja Tatalović

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.