Vežba za sve one čiji posao zahteva višečasovno sedenje

Čak i posle lepo prospavane noći ponekad se budite ukočeni i umorni? Pokušajte sa vežbama istezanja posle radnog dana, naročito ako provodite većinu vremena sedeći u stolici...

Već i samo jedan dan koji provedemo sedeći može da dovede do toga da nam celo telo obuzme osećaj ukočenosti. Naročito stradaju kolena pa zato Džil Miler, autor joga fitnes programa "Joga tjun ap" preporučuje ovu vežbu koja pojačava pokretljivost zglobova, isteže mišiće i doprinosi relaksaciji celog tela.

"Sve što vam je potrebano je jedna stolica. Podignite desnu nogu i stanite na centar te stolice. Održavajte stabilnost tako što ćete odmaći levu nogu malo unazad (trebalo bi da ostanete u položaju kao kad se penjete). Oslonjeni na levu nogu savijte je u kolenu, a desno koleno držite vertikalno iznad desnog članka, stegnite zadnjicu i osetićete kako istežete levu nogu u butini.

Vežbu ponovite postavljajući levu nogu na stolicu. Ovom vežbom lepo otvarate kukove i istežete mišiće vezane i za koleno i za kuk. Kada dugo sedite ovi mišići se skupljaju, od čega krajem dana osećamo duboki bol u leđima, patimo od poteškoća u disanju i trpimo dodatni stres".

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.