Vežba od 3 minuta: za zategnute butine i vitke noge (VIDEO)

Moćna vežba za vitke i zategnute noge - traje samo 3 minuta, a daje neverovatne rezultate!

Fitnes treneri širom sveta slažu se u jednoj stvari: najvažnije je da se istraje u treningu. Bez obzira koliko zamorno bilo, ako želite da budete zdravi i vitki, svaki dan morate vežbati!

Trejsi Anderson, najpoznatija fitnes instruktorka u Americi, otkrila je savršenu vežbu koja topi masne naslage oko kolena i kukova, čineći noge vitkijim i snažnijim.

Kako smršati i skinuti masne naslage sa tela: ovu namirnicu jedite za doručak, ručak i večeruKako smršati i skinuti masne naslage sa tela: ovu namirnicu jedite za doručak, ručak i večeruČak i dame koje nemaju preveliki višak kilograma muči neka tačka na telu, a uz pomoć ovih saveta uklonićete masne naslage iz…

Dovoljno je da se svaki dan pridržavate ovoga:

1. Mesto treninga je krevet

2. Trening traje 3 minuta

3. Trening se radi ili kada se probudite ili kada uveče krenete na spavanje

4. Svaki dan morate da vežbate

1. OJAČAJTE PREDNJI DEO BUTINA

Lezite na leđa, ruke stavite uz telo. Podignite obe noge pod pravim uglom, ispravite kolena što je više moguće. Sa tim ćete "izvući džepove" u kojima se masne naslage nalaze. Potom savijte i vratite noge u početni položaj. Vežbu ponovite 10 puta.

Ako osetite da vam "gore" mišići na unutrašnjoj strani butine, dobro ste odradili vežbe.

Napomena: Kada podignete noge, one moraju da budu ravne "kao strela". Poenta je da se mišići dobro istegnu kako bi se "istopili" džepovi masnih naslaga.

2. ZATEGNITE ZADNJI DEO BUTINA

Vežba se sastoji iz dva dela. Prvi deo: ležite na leđima, noge podignete i maksimalno povučete nožen prste ka plafonu. Držite kolena priljubljena pa onda savijte noge.

Napomena: Kada savijete noge neka vam stopala dodiruju zadnjicu. Vežbu ponovite 10 puta.

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.