Smanjuje stres, jača imunitet i regulliše varenja: evo kako da izvedete lekoviti položaj mačke (JOGA)

Usled sedelačkog načina života, sve češće patimo od bolova u leđima. Tu nam mogu pomoći vežbe istezanja, koje će ublažiti posledice osmočasovnog mirovanja u stolici. Probajte joga vežbu koja smiruje um - položaj mačka/krava!

Iako deluje kao disciplina koju mogu da primenjuju samo oni koji su već uvežbani i spremni za joga izazove, aerial joga je prilagodljiva i može prijati svima. Početnici će se naći pred zanimljivim izazovima, ali i relativno brzim rezultatima, dok iskusni vežbači aerial jogom dobijaju jedinstveni kvalitet koji im ovaj vazdušni balet može pružiti.

Joga važba za jačanje zglobova, ravnotežu i bolju koncentraciju: evo kako da izvedete bočni plank (vasisthasana)Joga važba za jačanje zglobova, ravnotežu i bolju koncentraciju: evo kako da izvedete bočni plank (vasisthasana)Bočni plank (vasisthasana) možda ne deluje kao „velika stvar“, ali balansiranje na jednoj ruci i stopalu zahteva veliku snagu,…

Poza Mačka/krava je kombinacija dve poze koja lagno zagreva telo i doprinosi fleksibilnosti.

Početni položaj: Kleknemo ispod tačke kačenja svilenog rekvizita na plafonu, tako da materijal bude ispred nas. Prihvatamo svilu tako što ispružimo ruke ispred sebe, u visini grudnog koša, da budu paralelne sa podom. Savijamo ruke ka sebi tako što laktovi idu nadole, dlan ka dlanu, a vrhovi prstiju ka svili. Tek kad prođemo prstima između dve strane svile, rotiramo ručne zglobove ka spolja i prihvatamo šakama obe strane materijala. Odignemo telo do visokog klečećeg položaja i sa pravim leđima, spuštamo gornji deo tela tako da bude paralelan sa podom. Kolena su ispod kukova i u širini istih.

Kako savladati prepreke u jogi: ovo je najbolji način da prevaziđete poteškoćeKako savladati prepreke u jogi: ovo je najbolji način da prevaziđete poteškoćeKada se priča o jogi, obično se govori u terminima buduće pozitivne promene, ili o tome kakva nas sve ostvarenja čekaju, ali ne i…

polozaj_macke_za_istezanje_i_fleksibilnost_2Mačka: Uz udah, izvijamo se u leđima, karlicom idemo unazad, glavom gore, a pogledom ka plafonu.
Krava: Uz izdah, podvučemo karlicu, savijamo se u leđima, spuštamo glavu, bradom ka grudima.
Ponovimo vežbu u skladu sa nekoliko udaha i izdaha.
Usmeriti pažnju na leđa, ruke i grudi.

Koristi: Smiruje um i jača nervni sistem. Jača leđne mišiće, mišiće ruku i kvadriceps. Isteže mišiće duž kičmenog stuba, vratne i abdominalne mišiće, triceps, i otvara grudni koš.
Terapeutske primene: Pospešuje redukovanje stresa, jača imuni sistem, stimuliše digestivni sistem.

Izvor: Sensa

Jelena Mirković, SUPAERIAL Fitness Yoga instruktor

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.