Reganove vežbe najbolje leče svaki bol u leđima i vratu: jednostavan način da sačuvate zdravlje kičme

Serija vežbi koje pomažu kod raznih bolova i tegoba u predelu leđa i vrata! Reganove vežbe brzo dovode do boljitka...

Doktor Majkl Regan je priznati američki ortopedski hirurg i specijalista za probleme sa leđima i vratom, uključujući hernije, diskove, stenozu kičme (suženje prostora unutar ili oko kičmenog stuba), spondilozu i povrede kičme.

Mnoge ljude je trajno izlečio od bolova u leđima i vratu serijom vežbi koje je sam osmislio i testirao.

Vežbe su toliko jednostavne, a kako se izvode pogledajte u videima i fotografijama! Predstavljamo vam posebno skup vežbi za bol u leđima, bol u vratu i vežbe za jačanje potpornih mišića kičme.

BOL U LEĐIMA

Sfinga položaj

Izdignite telo i zadržite položaj 10 sekundi. Opustite se i vratite u početni položaj, pa ponovite još 4 puta.

Supermen

Uradite 10 ponavljanja, zadržaj 30 sekundi.

Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

Објава коју дели Darina Harchala (@nousoluna) дана


Jednostavno istezanje

Uradite bar 5 ponavljanja sa zadržavanjem od 3 sekunde. Ovu vežbu možete da radite bilo gde.

reganove-vezbe-najbolje-lece-svaki-bol-u-ledima-i-vratu-jednostavan-nacin-da-sacuvate-zdravlje-kicme2

Piriformis

Za svaku nogu uradite 10 ponavljanja, zadržavajte položaj po 30 sekundi.

Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

Објава коју дели Piriformis Syndrome (@piriformissy) дана

Mačka

Uradite bar 5 ponavljanja, zadržite svaki put po 30 sekundi.

Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

Објава коју дели Silviatraining (@silviavarelaescaloni) дана

Pas

20 ponavljanja, zadržaj 30 sekundi.

Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

Објава коју дели Jacky Be Yoga (@jackylamplyoga) дана

Koleno na grudima

10 ponavljanja za svaku nogu, zadržavanje 30 sekundi.

Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

Објава коју дели Rehab Specialists Inc (@rehab_specialists_inc) дана

Dečja poza

Ponovite nekoliko puta, svaki put zadržite 30 sekundi.

Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

Објава коју дели Sophie Ng Love Ng Yoga (@love_ng_yogapilates) дана

Trkačko istezanje

Uraditi 10 ponavljanja za svaku nogu, sa zadržavanjem od 30 sekundi.

reganove-vezbe-najbolje-lece-svaki-bol-u-ledima-i-vratu-jednostavan-nacin-da-sacuvate-zdravlje-kicme7

Napredno istezanje

Uraditi 10 ponavljanja za svaku nogu, sa zadržavanjem od 10 sekundi.

reganove-vezbe-najbolje-lece-svaki-bol-u-ledima-i-vratu-jednostavan-nacin-da-sacuvate-zdravlje-kicme23

Hiperistezanje

Uradite 10 ponavljanja, sa zadržavanjem od 5 sekundi.

Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

Објава коју дели Laia (@laia_violeta) дана

Radite ove vežbe svakodnevno i već nakon nekoliko dana bol će prestati!

Efekat je zaista brz i gotovo magičan, a vežbe su odlične i kao preventiva. Dakle, kad bolovi uminu, nemojte odmah da prestanete sa vežbama, već ih izvodite bar svaki drugi dan, naročito ako pretežno stojite ili sedite tokom dana.

Izvor: Stil

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.