Pilates vežbe protiv nadutosti: trening od 10 minuta za ravan stomak (VIDEO)

Predstavljamo vam nekoliko pilates vežbi koje će pomoći da regulišete nadutost i zategnete mišiće stomaka.

Nadimanje stomaka je neprijatan problem koji nastaje usled neadekvatne ishrane, nedovoljne fizičke aktivnosti, ili loše probave, piše Lovesensa.

Postoje određene namirnice koje izazivaju nadimanje stomaka, kao što su mahunarke, kupusnjače, mlečni proizvodi ili teška i previše slana hrana.

Ukoliko imate problem sa nadimanjem stomaka, svakako bi u ishranu trebalo da ubacite namirnice koje pozitivno utiču na probavu: jogurt, đumbir, seme komorača, limun, beli luk i origano.

Bez napora - vežbe za mršavljenje i zatezanje ruku: pilates trening od 15 minuta koji možete da radite kod kuće (VIDEO)Bez napora - vežbe za mršavljenje i zatezanje ruku: pilates trening od 15 minuta koji možete da radite kod kuće (VIDEO)Jednostavne vežbe za vitke i zategnute ruke - potrebno vam je samo 15 minuta!

Ponekad nakon bogate gozbe na slavljima ili stresnog dana, može se javiti nadimanje, ali tada vam svakako mogu pomoći joga i pilates.

Pilates pozitivno utiče na regulisanje metabolizma, oblikovanje tela i skidanje masnih nasla, ali je idealan i kao tehnika u borbi protiv nadutosti i gasova.

Predstavljamo vam nekoliko pilates vežbi koje će pomoći da regulišete nadutost i zategnete mišiće stomaka.

Izvor: Lovesensa

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.