Pilates vežba koja daje snagu čitavom telu: izdržaj jača ramena i zateže stomak

Probudite energiju pilates vežbom - izdržaj!

Da je pilates više od vežbanja, uverićete se i sami kada postane deo vaše svakodnevice. Više energije i završenih obaveza u toku dana, dublji i mirniji san, lepše raspoloženje, mnogo elana i još mnogo toga rezultat je pilatesa.

Poklonite sebi više pažnje i ne izgovarajte se kako nemate dovoljno vremena. Probudite energiju pilates vežbom - izdržaj.

Kako steći nephodnu fizičku i mentalnu kondiciju: pilatesom za dugovečnost i dobro zdravlje...

Vežba daje snagu čitavom telu, jača rameni pojas, leđa, ruke, stomak i noge. Počnite izdržajem od 20-30 sekundi, a potom povećajte do minut. Ovo je izuzetno važna vežba za one koji pate od diskus hernije.

Oslonite se na šake i vrhove nožnih prstiju. Da biste imali stabilan rameni pojas, šake postaviti u liniji ramena. Lopatice povucite na dole, čime ćete dodatno stabilizovati gornji deo tela. Stomak zategnite, kao i čitavo telo. Izdržaj počnite sa 20 sekundi, pa postepeno povećajte do jednog minuta.

pilates_vezba_koja_daje_snagu_citavom_telu_izdrzajem_do_jaceg_ramenog_pojasa_i_zategnutog_stomaka_aps

Izvor: Lisa lepa & srećna

Žaklina Milenković

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.