Pilates vežba koja budi energiju: istezanjem do pravilnog držanja tela

Vežbom istezanja možemo da pomognemo našem telu, tako što ćemo smanjiti bol u leđima i aktivirati donji deo stomaka.

Ova vežba se nadovezuje na vežbu izdržaj, o kojoj je bilo više reči OVDE.

Posle izdržaja, oslonac sa vrhova prstiju prebacite na kolena i u klečećem položaju ispružite ruke što dalje od sebe. Udahnite i kroz izdah počnite da se podižete tako što ćete prvo pubičnu kost gurati napred ili prema bradi. U tom trenutku dodatno istežete donji deo leđa dok donji deo stomaka posebno aktivirate. Kontrolom stomaka, polako se podižite od poda dok vam dlanovi klize po njemu - sve dok se ne uspravite tako da rukama možete napraviti krug iznad glave i pomisliti neku lepu želju za novi dan.

pilates_vezba_koja_budi_energiju_istezanjem_do_pravilnog_drzanja_tela_1

pilates_vezba_koja_budi_energiju_istezanjem_do_pravilnog_drzanja_tela_2

pilates_vezba_koja_budi_energiju_istezanjem_do_pravilnog_drzanja_tela_3

Izvor: Lisa lepa & srećna

Žaklina Milenković

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.