Ovo je omiljena joga vežba glumice Džulije Roberts: pomaže da ostanete smireni u stresnim i haotičnim situacijama

Omiljena joga vežba glumice Džulije Roberst pomaže da ostanete smireni u najstresnijoj situaciji - probajte!

Film "Jedi, moli voli" u kojem glumica Džulija Roberts tumači glavnog lika koji počinje potragu za smislom života, upoznavajući se sa lepotom meditacije, joge i budizma, mnogi su zavoleli i gledaju ga iznova, kao neku jedinstvenu filmsku mantru.

U jednoj sceni u filmu lik koji tumači Džulija Roberts pokušava da meditira, ali nikako ne uspeva da smiri misli i opusti se, pa frustrirano izlazi iz sobe.

Potrebna je vežba kako bismo osetili prave blagodeti joge i meditacije, a Džulija Roberts je u stvarnom životu stekla naviku praktikovanja joge.Između karijere, snimanja, prebukiranog rasporeda i pripreme domaže hrane za svoju decu, Džulija Roberts pronalazi vremena da vežba jogu i tako u svom užurbanom životu uspostavi ravnotežu.

Nikol Kidman - kako sam uspela da pobedim stres: svakog dana radite ovo 20 minuta i bićete srećniNikol Kidman - kako sam uspela da pobedim stres: svakog dana radite ovo 20 minuta i bićete srećniNikol Kidman - tajna moje sreće i pozitivne energije krije se u transcedentalnoj meditaciji!

U intervjuu za magazin InStyle otkrila je koja je njena omiljena joga vežba - Pratyahara.

Uz asane koje najčešće na Zapadu poistovećujemo s jogom, nju čini još 7 "udova", odnosno "ruku i nogu" u skladu sa Patanjđalijevom učenju. Peti "ud" je pratyahara odnosno povlačenje čula.

Pratyahara je jogijska vežba opuštanja i relaksacije koja utiče na redukciju stresa. Ove vežba je presudan korak između fizičkih i mentalnih aspekata joge. Njen cilje je otpuštanje napetosti us vakom trenutku. Kada radite ovu vežbu ne obraćate pažnju na druge ljude u sobi, zvukove ili prizore, već povlačite čula i počinjete da se fokusirate i skenirate na unutrašnje stanje vašeg bića.

Praktikovanje Pratyahare izvodi se tako što sednete u meditativni položaj, najčešće položaj lotosa sa prekrštenim nogama u rukama na krilu, zatvorite oči i počnete da se fokusirate na unutrašnje senzacije vašeg tela. Usredsedite se na disanje, trnjenje ili pulsiranje tela. Ova vežba se najčešće praktikuje između vežbanja asana ili na kraju časa joge.

3 važna principa za pravilno vežbanje joge: evo koju grešku treba odmah da ispravite3 važna principa za pravilno vežbanje joge: evo koju grešku treba odmah da ispraviteUmesto da na joga praksu gledate kao na bojno polje u kome se krvnički borite sa sopstvenim telesnim, emotivnim i mentalnim…

Preporučuje se da se za nju vežbači pripreme tako što će od 5 do 15 minuta provestu u opuštanju tela i praktikovanju vežbi disanja.

Džulija Roberts ističe da je ova vežba deo njene svakodnevnice: "To bi trebalo da postane deo vašeg prirodnog sistema u duhovnom smislu i u bukvalnom smislu, kao što je čišćenje vašeg ormana i bacanje stvari koje znate da više nećete da nosite."

Glavni cilj Pratyahare jeste ostati smiren u svakoj situaciji, ma koliko god ona bila stresna ili haotična.

Izvor: Lovesensa

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.

03/08/2020 Sandra Pusica
Opipljivo svjedočenje Kako sam dobio zajam Pozdrav svim građanima Hrvatske i šire Moje ime je gospođica Sandra Pusica. Ovdje sam da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam dobio zajam od 150000 eura od pouzdanog zajmodavca zvanog gospođa Dora Wealth, dobio sam zajam od 2% kamate, ona daje i sve vrste kredita poput osobnih zajmova, dugoročnih zajmova, poslovnih zajam i kratkoročni zajam itd. Ako vas zanima zajam, možete se sigurno obratiti izravnom e-mailom na: dorabogatstvofinancijskoulaga@yahoo.com WhatsApp (+16014560144) Hvala vam na vašem vremenu dok čitate.