Najjednostavnija joga vežba koju svako može da uradi: balasana vraća kičmu u krivinu novorođenčeta

Jednostavna asana balasana ublažava stres i teskobu, ublažava bolove u leđima i podstiče cirkulaciju.

Balasana se naziva i položajem deteta (na sanskrtu „bala" znači „dete", „asana" je „položaj") - i to ne bez razloga.

Naime, osim što vizualno podseća na oblik fetusa, u ovom se položaju zaista osećate zaštićeno kao da ste u majčinoj utrobi - osobito ako balasanu izvodite s rukama opuštenima pokraj tela.

U balasani vaša kičma opet vraća onu svoju primarnu krivulju kao kad ste bili novorođenče.

Zahvaljujući tome ova asana ima snažan umirujući učinak na ceo nervni sistem i možete je izvoditi kad god hoćete i koliko god hoćete.

Spustite se u balasanu kad god osećate da ste rastreseni, umorni, pod stresom ili se želite osećati zaštićeno.

Kako se izvodi balasana

Baš kao i svaki drugi jogijski položaj, i balasana se izvodi na prazan želudac.

Takođe, ova asana pomaže vašem telu da se pripremi za neke dublje pretklone prema napred.

KAKO TREBA DA IZGLEDA ČAS JOGE: kako deluju asane i zašto je važna uloga joga instruktora...

Evo kako izvesti položaj deteta u nekoliko jednostavnih koraka:

Sednite na pete (možete sesti i na jastuk ili ciglicu ako ne uspevate da sednete na pete) tako da vam se nožni palčevi dodiruju i raširite kolena u stranu.

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.