Maja Popov: najvažnije vežbe za kičmu (VIDEO)

Uz jednostavna uputstva učiteljice joge Maje Popov, naučite jednostavne vežbe za istezanje kičme koje možete da radite svakog jutra, čak i u krevetu! Ove vežbe masiraju sve unutrašnje organe...

Pogledajte nekoliko neophodnih joga pozicija za kičmu. Od uvrtanja preko istezanja, jačanja i opuštanja ove vežbe će vas dobro razmrdati posle dobrog sna za nov i uspešan dan.

Vežbe koje pokazuje joga instruktorka Maja Popov su, kako i ona sama kaže, super jutarnje vežbe i mogu se raditi i u krevetu.

Ardha Matsyendrasana: uvrtanje u sedećem položaju stimuliše digestivni trakt...

Lezite, ispružite noge. Ruke ispravite pored sebe u ravni sa ramenima. Desno stopalo stavite na levo koleno i lagano počnite uvrtanje kičme.

Pogledajte video i probajte ove jutarnje joga pozicije za kičmu.

Most na leđima: vežbe za mobilnost kičme...

Izvor: Lovesensa

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.

18/06/2015 Luka3rd
Lepo... Ali, prvi put u zivotu čujem instrukcije u prvom licu jednine! 😂 nešto nije u redu... 😉