Jogi savet za matsyasanu: kako da izbegnemo mučninu u ribljoj pozi

Jogina i doktorka Satkirin Kalsa često odgovara na pitanja o zdravlju, anatomiji, i ishrani, a na blogu magazina Yoga Journal nedavno je dobila i pitanje zašto se ponekad može dogoditi da osetimo mučninu u matsyasani...

Satkirin Kalsa, jogina i doktorka, smatra da bi tokom riblje poze trebalo obratiti pažnju na osetljiva mesta gde se spajaju krvni sudovi i nervi, odnosno vrat i glavu.

"Možete osećati mučninu jer vam je vrat pod prevelikim pritiskom. Veoma je važno da tokom riblje poze obratite pažnju na to kako postavljate vrat i glavu i da li imaju dobru podršku, jer su to veoma osetljivi predeli gde se spajaju krvni sudovi, i nervi iz moždanog stabla kičmene moždine koji kroz lobanju i vratnog dela kičme dopiru do jednjaka i dijafragme. Ukoliko odsečno prevrnete glavu unazad i time priklještite ove nerve - izazivate mučninu i vrtoglavicu.

Zato, povedite računa o tempu, radite polako, dišite duboko i tako održavajte dotok kiseonika; ramenima se podržavajte, i kada ostanete neko vreme u poziciji takođe se polako vratite nazad. Podupirite tako glavu i vrat, i ne vršite veliki pritisak", rekla je ona.

Kako da uradite matsyasanu uz pomoć rekvizita koji će je olakšati, pogledajte ovde.

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.