Joga razgibavanje za eliminaciju stresa: dva pokreta za gipka ramena i bolju pokretljivost (VIDEO)

Nema čoveka koga povremeno ne boli vrat, a prema podacima Svetske zdravstvene organizacije, oko 20 odsto svetske populacije prati od hroničnog bola u tom predelu... evo vežbi za opuštanje i razgibavanje!

joga_razgibavanje_za_eliminaciju_stresa_dva_pokreta_za_gipka_ramena_i_bolju_pokretljivost.jpg

Naše fizičko telo trpi mnoge uticaje: pritisak dugog sedenja ili dugog stajanja, promene temperature, ponavljajuće pokrete, dejstvo hrane, pa čak i dejstvo naših misli!

Tipično za mnoge od nas je da ignorišemo neprijatnosti i neudobnosti sve dok se poruke, koje počnu kao tihi šapat, ne pretvore u "otvorenu pobunu" tela i jasne bolove.

Da biste sprečili akumuliranje stresa u mišićima ramena i vrata, praktikujte ove dve jednostavne vežbe zahvaljujući kojima ćete ih istegnuti i opustiti!

Pratite uputstva instruktorke Maje Popov, učiteljice terapeutske joge, i uvrstite ove vežbe u svoj dnevni program!

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.