Joga poza za opuštanje: odmorite na brz i jednostavan način uz balasanu

Kada su vam neophodni odmor i pauza, balasana je najbolje rešenje.

Balasana je klasična joga pozicija koja služi za odmaranje u svakom trenutku kada su vam pauza i odmor neophodni. Ova asana podrazumeva takozvani položaj fetusa i deluje vrlo umirujuće na svaku osobu, te se stoga preporučuje svakome ko prolazi kroz težak emotivni period, trenutno se nalazi u stresnoj situaciji ili jednostavno pokušava da savlada određenu komplikovaniju asanu.

Uklanja blokade u telu, sprečava bolest tkiva i negativnost: zašto odmah treba početi sa vežbanjem Jin jogeUklanja blokade u telu, sprečava bolest tkiva i negativnost: zašto odmah treba početi sa vežbanjem Jin jogeRazličite Jin joga poze stimulišu i uklanjaju blokade u miofacijalnim meridijanima tela. Ovo ima efekat balansiranja unutrašnjih…

Balasanu započnite tako što ćete kolena i potkolenice da spustite na pod, a zatim lagano sednete na potpetice, istovremeno se trudeći da vam kičma bude prava. Neka vam ruke opušteno padaju pored tela. Izdišući, savijte se napred, glavom ka podu ispred kolena, tako da vam grudi dodiruju butine. Dišite ujednačeno i lagano. Ostanite u ovoj pozi deset udaha i izdaha.

Izvor: Lovesensa

Lena Sudar

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.