Joga asana za fizičku i emotivnu ravnotežu: položaj na jednoj nozi (EK PAD UTANASANA)

Utanasana je odlična vežba i praktikuje se u svakom stilu joge. Ova varijacija na jednoj nozi uravnotežuje čitav nervni sistem.

Kako se izvodi:

Stanite uspravno, stabilno. Normalno dišite, prebacite težinu na desnu nogu, levu podignite polako i položite levo stopalo na desnu butinu. Zagledajte se u jednu tačku i tako održavajte ravnotežu.

Spojite dlanove u visini grudi, osetite svoje srce, otvorite se ljubavi koja struji kroz vaše telo, nagnite se napred i zadržite se u položaju, a onda probajte još malo niže, dok vam leđa ne budu ravna i paralelna sa podom. Polako izađite iz položaja.

Joga vežba lotos: asana koja otklanja mentalni i fizički umor...

Promenite nogu. Možete da uradite duplo više ponavljanja sa slabijom i nestabilnijom nogom.

Koje su koristi ove asane:

Ova vežba uravnotežuje nervni sistem, poboljšava koncentraciju, jača mišiće nogu i stopala. Razvija osećaj fizičke i emotivne ravnoteže.

joga_asana_za_fizicku_i_emotivnu_ravnotezu_polozaj_na_jednoj_nozi_ek_pad_utanasana_2.jpg

Maja Popov i dr Dobrinka Arbanovska

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.