Hormonalna joga: chandra, idealna antistres vežba za miran san

Chandra, vežba vizualizacije Mesečeve svetlosti, je deo antistres programa hormonalne joge, i savršena je protiv stresa i za smirenje pre spavanja...

Sedite, ispravite leđa, noge ugodno prekrstite, dlanovi su u zatvorenoj jnana mudri (mudra opuštanja - kažiprst u korenu palca, ostala tri prsta ispružena, aktivira gornji deo pluća). Koncentrišite se na čakru Ajna, mesto između obrva. Zamislite da se nalazite na peščanoj plaži, noć je, more je potpuno tamno, a nebo puno zvezda. Jedino se u daljini nazire bela pena valova. Iznenada se na horizontu pojavljuje bela svetlost - izlazeći pun Mesec koji celu uvalu obasjava prijatnom mlečnom svetlošću. Mesec se nalazi direktno ispred vas, fokusirajte se samo na njega...

Za opuštanje: napravite aromaterapeutski jastuk...

Zatim zatvorite oči, opustite celo telo i lagano udahnite kroz nos. Zamislite da Mesečeva svetlost nežno prodire u vaše čelo. S vašim izdahom, svetlost se širi i ispunjava celu glavu. Koncentrišite se nekoliko sekundi na tu energiju, probajte da osetite kako ispunjava svaki kutak vaše glave i ostavlja vas s osećanjem dubokog mira i opuštenosti. Zatim udahnite, skupite svu Mesečevu svetlost u centar svoje glave, u jednoj jedinoj maloj tački veličine graška (u hipofizi), i lagano izdahnite. Osetite kako se Mesečeva svetlost širi vašim telom i ispunjava svaku vašu ćeliju. Probajte da vizualizujete svoje telo okupano belom mlečnom svetlošću koja vas ispunjava dubokim mirom i opuštenošću.

Opuštanje i istezanje pred meditaciju...

Vežbu vizualizacije Mesečeve svetlosti možete ponoviti nekoliko puta. Vrlo je prijatna ako se ponavlja uveče u krevetu, neposredno pre spavanja, naročito za osobe koje imaju problema s nesanicom.

Renata Reiner

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.