Detox yoga 2

detox_yoga_2_2

Ustrasana

Ova asana se takođe naziva i kamila. Kleknite na pod s kolenima razmaknutim u širini kukova. Potisnite potkolenice i ispružena stopala čvrsto u prostirku, aktivirajte mišiće zadnjice i bedara. Podvucite trticu prema pubičnoj kosti i uz udah otvorite grudni koš, zaklonite se, zadržite bedra aktivna i dlanovima se uhvatite za pete. Brada je na grudnoj kosti, glava podignuta.

Ako ste početnik i ne uspevate da se istovremeno uhvatite za obe pete i pri tom zadržite bedra na podu, pokušajte da malo spustite kukove (da bedra više nisu na podu) i uhvatite jednu po jednu petu. Dodatno će pomoći i ako podvijete stopala i postavite nožne prste na pod, te podignete pete. Nakon što ste na taj način uhvatili pete, bedra ponovno potisnite prema napred da budu oslonjena na podlogu.

Pokušajte da otvorite grudni koš i stvorite što više prostora u lumbalnom delu kičme kako bi donji deo kičme ostao što duži. Razmaknite lopatice, glavu možete da zadržate u neutralnom položaju ili je opustite prema dole. Zadržite pogled usmeren u vrh nosa.

Ostanite u položaju od 30 do 60 sekundi i duboko dišite. Uz udah, ruke postavite na kukove, podignite glavu i torzo, aktivnim bedrenim mišićima izađite iz položaja. Ako vam je glava opuštena, neka vas područje oko srca izvede iz položaja. Odmorite se u položaju deteta nekoliko udaha i izdaha (sedite na pete s glavom na prostirci i rukama opuštenim uz telo).

Delovanje: Ovaj položaj koristan je za probavni i reproduktivni sistem. Isteže stomak i stimuliše rad creva. Reguliše funkciju štitne žlezde. Opušta leđa i ramena.

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.